Ma hajnalban jelentette be a Palota a tragédiát Károly királyról!

Az orvosok óvatosságra intették, és úgy tűnik, a király egyre kevésbé képes ellenállni a betegséggel járó megpróbáltatásoknak.
A Buckingham-palota közleményében III. Károly elnézést kért mindenkitől, akinek csalódást okozott a lemondott eseményekkel, ám az egyre gyakoribb egészségügyi problémái miatt bizonytalan, hogy mikor lesz ismét képes teljesíteni hivatalos kötelezettségeit.
Bár a palota bizakodó hangnemet ütött meg, egy közeli forrás szerint az uralkodó állapota továbbra is törékeny, és egyre nyilvánvalóbb, hogy a kezelések megviselik szervezetét.

VIA Teh Sun

Ez is érdekelhet:

Előre láthatóan az új HR-V sokkal inkább hasonlít a jelenlegi Honda modellkínálatra, mintsem a már távolinak számító elődjére. Az előző modell egy szembeszökő, szögletes doboz volt.
A legújabb verzió, összhangban a szegmens puha vonalú trendjével, nem próbál túlzottan kitűnni. A stílusjegyei könnyen felismerhetők. A sajnálatos módon „szilárd szárny arc” névre keresztelt első rész (amely valójában találó leírás) és a C-oszlopra helyezett ajtókilincsek révén az HR-V egyértelműen Honda: rendezett, visszafogott, kompakt megjelenésű, és túlságosan szerény.
Mindkét motorváltozat keresztirányban van elhelyezve, és az első kerekeket hajtja.
Lehet, hogy ez hozzájárul az aerodinamikai teljesítményéhez, amelyet a Honda az osztályvezetőnek vall (bár nem kívánja pontosítani), köszönhetően az alváz alá helyezett paneleknek, amelyek optimalizálják a légáramlást.

Az alváz magassága egyértelműen magasabb a Honda Jazz-éhez képest (a vezető látóvonala körülbelül 100 mm-rel magasabb), bár a módosítások nem változtatják meg drámaian az autó architektúráját.
Az elülső MacPherson rugóstagok és a hátsó csavarorsó maradnak, ahogy a benzin- és dízelmotorok elhelyezése is, az üzemanyagtartály a vezetőülés alatt található, lehetővé téve, hogy az HR-V, akárcsak a Jazz, élvezhesse a Honda népszerű Magic Seat rendszerét, amelyről mindjárt szó lesz.
A motorkínálat egyszerűbb nem is lehetne. Van egy 128 lóerős 1,5 literes i-VTEC benzinmotor, valamint egy 118 lóerős 1,6 literes i-DTEC dízel, amelyet teszteltünk. Mindkét motor négyhengeres, és a Honda Earth Dreams szériájának része – ez egy gyűjtőnév a gyártó folyamatos erőfeszítéseire, hogy még nagyobb hatékonyságot érjen el a jól bevált VTEC technológiával.
A benzinmotor teljesítménye egy fejlesztést jelent a Jazz jelenlegi kisebb változataiban használt maximális teljesítményhez képest, bár a 114 lb-ft nyomatéka – amely 4600 rpm-nél érhető el – elmarad a legtöbb rivális turbófeltöltős motorjának megfelelő értékeitől.
Ennek ellenére csak a benzinmotoros HR-V rendelhető folyamatosan változó sebességű váltóval, és a CVT népszerűségének mértéke a Honda európai vásárlói körében arra ösztönözte a céget, hogy felülírja a vezérlő szoftvert, így a korábbi egysebességes monotóniát hét szimulált fokozat váltotta fel.
A dízelmotor a hatsebességes manuális váltót használja, bár ezt is fejlesztették, az mérnökök azt állítják, hogy a váltás simább lett a kialakítás és a tengelyek optimalizálása révén.
A 1,6 literes motor egy másik európai exkluzív, bár a kínálat többi modelljéből már ismert. A közvetlen befecskendezéses, kompakt turbófeltöltővel rendelkező, teljesen alumínium blokkos és könnyű hajtókarú motor más alkalmazásokban is hatékonynak bizonyult – bár az HR-V 1404 kg-os saját tömege (teljes üzemanyagtankkal mérve) valamivel nehéznek tűnik a Mazda CX-3 és Renault Captur riválisokhoz képest.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük