Ma hajnalban jött a hír Besenyő Pista bácsi-ról!

Besenyő Pista bácsi a L’art pour l’art Társulat egyik ki/al/lt fi/urája, akit Laár András alakít. Pista bácsi az első Vastyúk is talál szeget című L’art pour l’art műsorban tűnt fel, 1991-ben. Azóta a társulat gyakorlatilag összes tévéműsorában és színházi előadásában látható.Viszont most AZ EGÉSZ ORSZÁG BÚCSÚZIK TŐLE!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A futómű finom, lágy, alacsony frekvenciájú mozgása jól működik például jól karbantartott vidéki utakon, ahol az emelkedők-lejtők finoman váltják egymást – ott van benne egyfajta kellemes gördülékenység. Egy ekkora méretű autóban nem könnyű valódi rugózási komfortot kialakítani, de bizonyos körülmények között a Citroënnek ez részben sikerült.

Kár, hogy ez a kényelmes karakter nem hatja át minden részletét az autónak. Alacsony sebességnél például nem igazán szigeteli el az utastér a külső behatásokat: ha éles úthibákon vagy vízelvezető rácsokon haladunk át, azokat az autó futóműve elég hangosan, tompítatlanul közvetíti. Ha egy fekvőrendőrön túl gyorsan megyünk át, az autó hajlamos durván visszazuhanni az útra – részben azért, mert a Citroën nem alkalmaz erőteljes visszacsillapítást a lengéscsillapítóknál.

Az ë-C3 ugyanazt a hidraulikus futómű csillapítást használja, mint a nagyobb Citroën modellek, ami lágyabb rugókat és lengéscsillapítókat jelent. Ezek kifejezetten arra lettek hangolva, hogy a hidraulikus ütközőelemek nyeljék el az erősebb ütések csúcsát. De főleg nagyobb sebességnél ez a megközelítés nem mindig működik tökéletesen: az élesebb úthullámokat gyakran érezni fogjuk az ülésen keresztül, és olyan egyenetlenségek is megzavarhatják az autó mozgását, amelyeket más, feszesebb felfüggesztésű riválisok gond nélkül kisimítanának.

Az autó ilyenkor kissé hintázni kezd, enyhén rugózik le-fel az úton, ami egyesek számára talán még bájos is lehet – de ha objektíven nézzük, nem lehet rá azt mondani, hogy ez a legjobb megoldás a kategóriában.

A Citroën C3 többféle változatban is elérhető, és az árak viszonylag kedvezően alakulnak. A legolcsóbb, kizárólag benzines változat ára nagyjából 18 000 font körül kezdődik. A 48 voltos mild-hibrid változat körülbelül 20 000 fontba kerül, míg a teljesen elektromos ë-C3 ára nagyjából 22 000 font. Még elektromosként is egészen elfogadható az ára, főleg ahhoz képest, amit a kategóriában más modellekért elkérnek.

Az ë-C3 bemutatótermi ára gyakorlatilag megegyezik a Renault 5 alapmodelljével, viszont alacsonyabb, mint például a Vauxhall Corsa Electric vagy a BYD Dolphin elektromos modelleké. Az ár mellett persze az is számít, mennyibe kerül havonta a finanszírozás – ebben a tekintetben a BYD Dolphin kifejezetten előnyös, köszönhetően a 0%-os THM mellett kínált akciós finanszírozási lehetőségeknek. Ugyanakkor a Renault és a Citroën is egész jól tartják a lépést: mindkét autó körülbelül 350 font alatti havi törlesztőrészlettel elvihető négyéves futamidőre, hasonló kezdőrészlet mellett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük