Ma hajnalban jött a hír Besenyő Pista bácsi-ról!

TTOK-os rajongók bejelentették hogy Besenyő Pista bácsi örökre távozik, nem lesz látható több szerepben! Rengeteg hazai nézőnek tört össze a sz/ve! A rendezők még nem erősítették meg de nagy valószínűséggel igaz a TTOK-os feltételezések!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A Citroën ë-C3 egyik hiányossága, hogy nincs benne fedélzeti számítógép, amely megmutatná az aktuális fogyasztást vagy hatékonyságot. Emiatt a tesztjeink során csak az akkumulátor töltöttségi szintjének változása alapján tudtunk következtetni a valós hatótávolságra, tehát pontos átlagfogyasztási adatot nem tudtunk számolni.

A gyakorlati tapasztalatok alapján a valós hatótávolság 120 és 170 mérföld (azaz kb. 193–273 kilométer) között változott, attól függően, hogy városban, országúton vagy vegyesen használtuk-e az autót. Ez nem kiemelkedően jó eredmény, főleg egy kis elektromos autótól, de az ë-C3 így is versenyképes marad a hasonló árkategóriában elérhető elektromos vetélytársakkal szemben.

A gyorstöltési képessége viszont meglepően korrekt: a tesztek alapján az átlagos töltési teljesítmény körülbelül 60 kW volt. Összehasonlításként a GWM Ora 03 nagyjából 47 kW-ra képes, míg a Jeep Avenger ennél egy kicsivel jobb, 67 kW-tal. Ez alapján az ë-C3 hozza az elvárt szintet, és a kategóriájában egyáltalán nem marad el a többiektől ezen a téren sem.

A Citroën ë-C3 egyik legnagyobb erőssége nem az, hogy különösebben feltűnő vagy divatos lenne, hanem az ára. Ez az autó nem akar többnek látszani, mint ami – és épp ebben rejlik az egyik legszimpatikusabb tulajdonsága. Nem hivalkodó, nem próbál mindenáron kitűnni, mégis magabiztosan képviseli saját stílusát. A valódi teljesítménye pedig abban rejlik, hogy mennyit nyújt a pénzünkért.

A Citroën ugyanis nemcsak egy olcsó elektromos autót kínál az ë-C3 személyében, hanem olyat, ami okosan van megtervezve, igényesen van összerakva, és több szempontból is túlmutat a minimumon. A formatervben van némi elegancia, a térkihasználás ügyes és jól átgondolt, a vezetési élmény pedig próbál egy kicsit többet adni annál, mint amit ebben a kategóriában általában megszoktunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük