A lépcsőn jött le, mikor elesett… Hogy hogy van most, arról nem akarok nyilatkozni. Gyógyuljon meg! – mondta Charlie a Tények Plusznak. Hozzátette: „Engem pedig felhívtak, hogy tudnék-e menni én 19-én? Átvállalom a koncertet, és amíg meg tudom tenni, elvállalom még a továbbiakat.”
Demjén Ferenc menedzsmentje hamarosan hivatalos közleményt adott ki:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Fogyasztás tekintetében az autó könnyű felépítése segíti a hatékonyságot. A gyári adatok szerint a PureTech 100 benzines verzió 47,7 mpg-t, míg a Hybrid 136 53,3 mpg-t teljesít. A benzines változat CO2-kibocsátása 136 g/km, ami kissé magasabb, mint a Dacia Dusteré, így az első regisztrációs adó is magasabb lesz. A hibrid már csak 121 g/km-t bocsát ki, ami kedvezőbb.
Aki környezettudatosabb választást keres, annak az elektromos e-C3 Aircross lehet az ideális. A kisebb, 44 kWh-s akkuval 188 mérföldes (kb. 300 km) hatótáv érhető el, míg a 2025-ben bemutatott nagyobb, 54 kWh-s verzió akár 249 mérföldre is képes egyetlen töltéssel. A valós tesztek alapján a kisebb akku is kb. 150 mérföldet biztosított meleg időben, bár hidegben a hőszivattyú hiánya csökkentheti ezt. A töltéshez alapból 7,4 kW-os fedélzeti töltő jár, míg az 11 kW-os egység 360 fontos felárért kérhető. Gyors DC töltéssel (100 kW) 20-ról 80 százalékra 26 perc alatt feltölthető az autó. Az EV modellek E-Routes funkciót is kínálnak, amely az útvonaltervezés során figyelembe veszi a töltési lehetőségeket és azok telítettségét.
A Citroen C3 Aircross és az e-C3 Aircross a Plus és Max felszereltségi szinteken elérhető. A belső tér egyszerre funkcionális és érdekes, köszönhetően például a rejtett „húsvéti tojásoknak”, mint az Eiffel-torony és kakas motívumok. Az anyaghasználat változó: a szövetbetétek prémium hatást keltenek, de több helyen olcsó, kemény műanyagokat találunk. Az információkat egy keskeny kijelző vetíti ki a vezető elé, hasonlóan a Peugeot i-Cockpit rendszeréhez, de itt a kormány nem takarja el a kijelzőt. A 10,25 colos központi érintőképernyő vezető felé döntött, és alapáron jár hozzá vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto is. A hangrendszer hat hangszórós, és bár nem kiemelkedő, elfogadható szintet képvisel.