Bár a helyzet súlyosabb is lehetett volna, szerencsére komolyabb sérülés nélkül megúszta az esetet, de a fájdalmai azóta is fennállnak. Egy kolléganője, Zsurzs Kati aznap este hazakísérte.
Pásztor Erzsi immár két hete gyógyul egy szerencsétlen baleset után, amely egy esti előadást követően történt.
„A cipőm lerepült, én pedig térdig becsúsztam egy parkoló autó alá. Úgy érzem, hogy anyukám és az angyalok vigyáztak rám odafentről, mert ez sokkal rosszabbul is végződhetett volna” – mesélte a story.hu-nak Pásztor Erzsi.
ÍGY VAN MOST A MŰVÉSZNŐ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 208 újjáélesztette a francia márkát a szupermini kategóriában, ahol korábban nem sikerült felkeltenie az európai vásárlók érdeklődését az unalmas és lehangoló 207-es elődjével.
Végre egy kis Peugeot, amely a stílusra, a tágasságra és a gazdaságosságra helyezte a hangsúlyt, miközben kívánatosságot is sugárzott. Ez egyfajta visszatérést jelentett a márka korábbi sikereihez, hiszen az ikonikus 205 és a népszerű 206 egykor dominálták a kisautók piacát.
De miért választanád az első generációs 208-at, ha a kategóriában egyértelmű éllovasok, mint a Ford Fiesta és a Volkswagen Polo is elérhetők? Nos, kezdjük azzal, hogy már 800 fontért hozzájuthatsz egyhez…
Bár a 208 külső dizájnja, utastere és motorjai teljesen újak voltak, az elavult PF1 platformot örökölte a 207-től, és dinamikai szempontból nem hozta el azt a 205-öt idéző szuperminit, amire sokan vágytak.
Ennek ellenére a különc 208 sokkal kellemesebb autó a városi közlekedéshez, mint elődje. A 207-et elrontó nehézkesség és lomhaság eltűnt, és a legtöbb helyzetben a 208 kényelmesen rugózik. Pontosan kormányozható, és bár könnyebb, mint az elődje, mégis kifinomult és jól szigetelt.
Igaz, közepes méretű úthibákon és bukkanókon néha nehezebben birkózik meg, és nem nyújt olyan szintű vezetési élményt, mint egy Fiesta, de a kevésbé élvezetes kezelhetőség ne tántorítson el a 208-tól.
Ez egy nagyon könnyen vezethető és általában kényelmes autó hosszabb utakon is.
A 208 volt az első Peugeot, amely a márka PureTech háromhengeres motorjait kapta meg. A 68 lóerős 1,0 literes és a 82 lóerős 1,2 literes változatok gazdaságosak (a valós fogyasztásuk kb. 5-5,5 l/100 km), de a dinamikai hiányosságaik miatt főként városi használatra alkalmasak.
Ha egy olyan 208-at szeretnél, amely minden helyzetben helytáll, beleértve az autópályás utazásokat is, akkor a 108 lóerős turbós 1,2 literes háromhengeres változat gazdaságosságot és megfelelő teljesítményt kínál.
Bár első ránézésre ez a motor tűnik a legjobb választásnak, megbízhatósági problémák sújtják, mivel vezérműlánc helyett úgynevezett „nedves szíjat” használ.
Ez a szíj a motorolajban fut, és idővel lebomlik, aminek következtében gumidarabkák eltömíthetik az olajszivattyú szívónyílását, ami végül a motor meghibásodásához vezethet.
Ezen kívül az olajhiány is előfordulhat a hibás dugattyúgyűrűk miatt, amelyek az olajat a hengerekbe engedik. A Peugeot anyavállalata, a Stellantis egy 10 éves garanciát vezetett be az 1,2 PureTech motorra, de ez szigorúan a megfelelő karbantartási előírások betartásához kötött.