Várkonyi András visszaemlékszik élete legnehezebb időszakára, amikor egymás után három olyan személyt veszített el, akik rendkívül közel álltak hozzá. A kislányom elvesztése volt a legszörnyebb, és rá két évre egymás után az öcsém és az édesapám ment el” – emlékszik vissza Várkonyi András. El is meséli lánya és öccse elvesztésének történeteit, kezdve a testvérével.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C5 dízele 7,5 millió forintról indul, és a Shine felszereltség, amivel ez a tesztautó is jött, már 9,24 millió. Az automata váltó a Citroënnél is plusz félmillió, de mint mondtam, nem hülyeség így dízelből egy kézi. A kompakt SUV kategórianév kicsit megtévesztő, hiszen ezek az autók többnyire sokkal nagyobbak, mint kompakt márkatársaik, melyekhez platform-alapon van valami közük. Amennyivel többe kerülnek, az nem csak a divatmajmokra kivetett új adónem, a SUV-felár: helyből és kényelemből is több van. Most szépen megtelt a piac kompakt SUV-okkal, tényleg könnyű választani. A vezetéstámogató rendszerekkel úgy vagyok, hogy tök jó, majd szóljanak, ha kész, a C5 Aircrosséit se próbálgattam. A váltó előtt van egy nagy tekerőgomb, afféle iDrive stílusban, de gondolom, csak optika, hogy tudományosabbnak nézzen ki az autó. Állítani ugyanis csak a kipörgésgátlót lehet vele, úgymint hó üzemmód, homok üzemmód, sár üzemmód.