Várkonyi Andrásnak ekkor felajánlották, hogy menjen fizetett szabadságra, de ő inkább azt választotta, hogy inkább forgat tovább és a munkába temetkezik. Azt mondja, annyit dolgozott ekkor, „mint az állat”, de így könnyebb volt végigcsinálni ezt az időszakot! Teljes interjút YT találod meg Palikék Világa csatornán!
Forrás: MSN / FB / WIKP / IG / TTok
Ez is érdekelhet:
A kisebb, 63 kWh-s akkumulátor elsőkerékhajtással 403 kilométeres hatótávot ad ki, a nagyobb, 87 kWh-s csomag szintén első kerekesként nagyjából 500 km-re lesz elegendő. A nyomatékvektoros összkerekes e-4ORCE változatok valamivel rosszabbul teljesítenek majd, a Nissan hozzávetőleg 340, illetve 460 km-re teszi a hatótávokat, de ezek is várnak még. A pályán a 63 kWh-s, 214 lóerős változatot próbálhattuk ki, ami kanyarból kifelé, emelkedőn el tudott erőtlenedni az 1900 kilója alatt, de normál közlekedésre így is bőséges. Meg kell jegyezni, hogy a legerősebb, 389 lóerős Performance kivitel is közel 100 lóerővel elmarad a versenytársaktól, ha tehát valakinek prioritás a teljesítmény, és nem elég neki az 5,1 másodperces 0-100, nem a harmóniára építő Ariya lesz az autója.