A magasabb inflációs prognózis következményeként a kormány gazdaságpolitikájának egyes elemei átalakulhatnak, különös tekintettel a nyugdíjemelésre. A jelenlegi szabályozás értelmében a nyugdíjak éves emelését az inflációhoz igazítják, így ha az előrejelzések növekvő árindexet mutatnak, akkor az idősek számára kiegészítő nyugdíjemelésre lehet szükség. A kormány tervei szerint 2025 novemberében pótlólagos nyugdíjkorrekciót hajthatnak végre annak érdekében, hogy a nyugdíjasok ne veszítsenek vásárlóerejükből a megélhetési költségek emelkedése miatt. Ez az intézkedés lehetőséget biztosít arra, hogy a nyugdíjak reálértéke ne csökkenjen, és az idősek pénzügyi biztonsága megmaradjon.
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a pontos összeget is elárulta:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A *Land Rover Defender* újragondolt stratégiai státusza már 2019-es bemutatója óta egyértelmű, de ami igazán érdekes, hogy a jármű kereskedelmi jelentősége azóta még gyorsabban nőtt.
Ez nem egy olcsó autó. Bár egy alap Defender 90 körülbelül 57 000 fontnál kezdődik, könnyedén lehet több mint 100 000 fontot költeni egy csúcsmodell V8 110-es változatra, még az opciók hozzáadása előtt. És mindez még nem is tartalmazza az ultra-prémium Defender Octa modelleket.
A JLR 2023-ban több Defendert adott el, mint összesen a Velar, Evoque és Discovery Sport modelleket. Az Egyesült Királyságban minden egyes évben, amióta bemutatták, folyamatosan nőtt az eladott egységek száma. Tehát ez egy létfontosságú profitforrás (tekintettel arra, hogy egy szép felszereltségű változat akár 100 000 font közelébe is kerülhet), és hirtelen olyan eszközzé vált, amelyet a cég nem engedhet meg, hogy veszni hagyjon.
Ezért is van szükség a 2025-ös modellévre esedékes frissítésre. Nem igazán egy ráncfelvarrásról van szó, mivel alig, ha van, bármilyen külső design változtatás. Inkább arról van szó, hogy a Defender belső terét luxusabbá teszik, hogy megfeleljen a kissé igényesebb vásárlói igényeknek (még mindig nem lesz mosható belső tér, bár…).
A belső tér frissítése mellett új motorok is szerepelnek a kínálatban; és hamarosan megérkezik az új csúcsmodell, a Defender Octa.
Az új Defender 90, 110 és az extra hosszú 130 változatokban lesz elérhető. A 90-es változat csak 2021 elején debütált, a 130-as pedig 2022-ben. Az induláskor mindössze négyféle motor közül lehetett választani, most azonban már hat különböző motor is elérhető, bár néhányuk csak 80 000 font feletti modellekben érhető el.
A motorválaszték középpontjában két 3.0 literes, hathengeres dízelmotor (D250 és D350) található, amelyek 247 és 345 lóerő között teljesítenek, valamint egy négyhengeres benzin-elektromos P300e plug-in hibrid (amely egy elektromos hajtómotorral segíti a benzinmotor munkáját, hogy javítja a valós világbeli üzemeltetési hatékonyságot és a flotta üzemeltetési jellemzőket).
Ha a drágább modelleket keresed, elérhetők a P425 és P500 V8 opciók, mindkettő az új, 626 lóerős V8 Octa alatt található.