Ma reggel Rendkívüli közleményt adott ki a TV2!

A nézők rajongása megállíthatatlan – és a műsor ezt honorálja is.
A produkció sikere olyan mértékű, hogy az eredeti tervekhez képest két extra adással bővül a szezon: május 4-én jön az elődöntő, május 11-én pedig a finálé, ahol eldől, ki lesz az idei évad legnépszerűbb sztárpárja. Az RTL által tervezett Kincsvadászok VIP adásai így egy héttel később, május 18-án indulnak el ugyanebben az idősávban.
TELJES MŰSORVÁLTOZÁS LESZ! MUTAJUK MI VÁLTOZIK MÉG!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vizuális karakterjegyeket, amelyeket a Kia Sportage ötödik generációjával kívántak elérni, a vállalkozó szellem, a gondolatébresztő modernitás, dinamizmus és dráma jellemzik – és nehéz lenne vitatkozni, hogy sikerült ezt megvalósítani.
Tesztelőink azonban azon tűnődtek, hogy a Sportage mostanra szebb lett-e a bátor dizájnjának köszönhetően, mint korábban. Különösen az első részének formája tűnik egy kicsit túl agresszívnek (bár a tesztelt autó sötétebb karosszéria színe némileg enyhíti az első hatást).
A keréktárcsa választék 17 colos darabokkal kezdődik az alapváltozatokon, de a legtöbb nem hibrid modell 19 colos kerekeken fut, így lesznek a legjobban eladott GT-Line változatok is. A tesztelt 18 colos kerekek Continental gazdaságos abroncsokkal voltak felszerelve, de nem hozták a várt kiváló üzemanyag-hatékonyságot a teszten.
Míg a hátsó részen, a keskenyebbnek tűnő csomagtartóval egyértelmű a Kia EV6-hoz való hasonlóság, az összhatás olyan, amelynek időre van szüksége, hogy megszokjuk. Lehet, hogy egy-két év múlva úgy tekintünk majd vissza erre az autóra, mint egy igazán sikeres dizájnra, de az első pillantásra nem rendelkezik annyi azonnali vonzerővel, mint amennyit egy ilyen autótól várnánk.

Az N3 modellarchitektúrát a nagyobb Kia Sorento is használja, de a Hyundai Tucson és Hyundai Santa Fe is. Ez az autó teljes acél monocoque építéssel rendelkezik, független felfüggesztéssel és opcionális, részidős összkerékhajtással a legtöbb modellen; és az összes motor vízszintesen elhelyezett négyhengeres, elsőkerékhajtású.
Az autó mozgásba hozó motorválasztéka meglehetősen széles. A modellválaszték olcsóbb végén egy 1,6 literes T-GDi turbós benzinmotor 48V-os mild-hibrid rendszerrel található, amely hatfokozatú manuális és hétfokozatú duálkuplungos automata váltóval is elérhető. A Kia emellett teljes hibrid és plug-in hibrid változatokat is kínál a Sportage-hez, mindkettőt ugyanaz a 1,6 literes turbós benzinmotor hajtja, de a plug-in változat erősebb elektromos motorral és jelentősen nagyobb akkumulátorral rendelkezik, mint a sima hibrid. A Sportage PHEV csak összkerékhajtással kapható; az olcsóbb és gyengébb Sportage HEV elérhető elsőkerékhajtású és összkerékhajtású változatban is.
Ez az elsőkerékhajtású HEV 1658 kg-mal mérlegelt a tesztelés során, ami jelentősen nehezebb, mint az utolsó generációs autó, amelyet 2016-ban teszteltünk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük