Ma reggel Rendkívüli közleményt adott ki a TV2!

„A közönség reakciója egyértelműen megmutatta, mekkora igény van erre a műsorra. Már a kezdetektől fogva hatalmas érdeklődést tapasztaltunk, és ezért döntöttünk úgy, hogy a nézők szavazhatnak arról is, melyik kiesett páros térjen vissza a versenybe” – nyilatkozta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.
Vasárnap este tehát újabb fordulópont következik: az öt még játékban lévő páros mindent belead, hogy helyet szerezzen a május 4-i elődöntőben. A Nagy Duett sorsdöntő pillanatai a Napló után kerülnek képernyőre – és május 11-én végre kiderül, ki nyeri el a legszórakoztatóbb sztárpár címet!

VIA Tv2

Ez is érdekelhet:

A Kia 2010-ben felismerte a kissé sportosabb „SUV kupé” iránti növekvő keresletet a harmadik generációs Kia Sportage modellel. Bár ezt a modellt hivatalosan sosem definiálták így, a legújabb verzió is ezt a designt követi: egy formatervezés-vezérelt termék, amely nem kínál annyi belső utashelyet, mint a szögletesebb, középkategóriás riválisok, például a Toyota RAV4.
Ha mérőszalagot veszünk a új autó belső teréhez, gyorsan rátalálunk erre a különbségre. Az egyik tesztelt példány, a csúcsmodell GT-Line S, panoráma üvegtetővel, mindössze 920 mm-es helyet kínált a hátsó üléstámlától a tetővonalig, ami gyakorlatilag annyi fejtér, mint amit egy középkategóriás ferdehátú jármű biztosít (a RAV4 80 mm-rel többet kínál). Természetesen a lábtér bőségesebb, de így is valószínű, hogy ez nem olyan családi autó, amit felnőtt gyerekek szállítására választanál.
A középkonzol a tervezők által kedvelt fényes fekete műanyag borítással van ellátva. Legalább nem karcolódik olyan könnyen, mint néhány másik, amellyel találkoztunk.
A hátsó ülésekhez képest az autóban a felnőttek számára megfelelő helykorlátozottság ellenére az belső tér valóban vizuálisan érdekes és ambiciózus. Az olyan figyelemfelkeltő dizájn elemek, mint a tomahawk alakú légbeömlők és a széles, műszerekkel és infotainment rendszerrel kombinált „repülő panel”, mind felkeltik a figyelmet, és bár néhány olcsóbb, keményebb tapintású borítás könnyen észrevehető, a többi belső elem elegendő ahhoz, hogy összességében jó benyomást keltsen.

A vezetőülés kényelmes, a párna jól van kialakítva, hogy támogassa a combokat, és megfelelő oldalsó támasztást kínál. A vezérlők elrendezése ergonomikus, és tiszta rálátást biztosít a digitális műszerfalra, amely nagyon éles és tiszta grafikát jelenít meg.
Az infotainment rendszer, amely a műszerfal bal oldalán található, viszonylag könnyen kezelhető: alapvetően érintőképernyős, de egy sor gyorsbillentyű (melyek funkciója átváltható fűtési és szellőztetési vezérlőkké) segít abban, hogy könnyedén boldoguljunk a rendszerrel.
A második sorban a Kia hasznos és elérhető tárolóhelyeket kínál, például táska akasztókat és USB-C töltőportokat az első ülések hátlapján, ami szép megoldás. A csomagtérben az általános tér viszonylag jó, de az 850 mm-es rakodási hosszúság a hátsó üléstámláig 110 mm-rel rövidebb, mint a RAV4-é.
A csomagtér alján hasznos tárolóhelyek találhatók, emellett van egy tárolóhely a rolós csomagtérfedelet eltávolítva, több táska akasztó és egy 12V-os áramforrás.
A teljes rakodóhely tekintetében azonban egy kicsit csalódást okoz, hogy a hátsó ülések nem hajthatók teljesen síkba, ami továbbra is azt mutatja, hogy ez nem a legpraktikusabb autó az osztályában.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük