A román sa/tób/n máris he/es reakciók jelentek meg, egyes lapok szerint „Magyarország kih/szn/lja Románia tét/en/égét”, mások pedig st/até/iai lépésként értékelik a beruházást. Nem véletlen a figyelem: a bányában található só 99%-os tisztaságú, és a készletek becslések szerint akár évszázadokra elegendők.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mifa 9 elektromos autó akkumulátora hivatalosan körülbelül 270 mérföldes (azaz nagyjából 430 kilométeres) hatótávot biztosít, ami a felszereltségtől függően változhat. Ez meglepő módon 60 mérfölddel hosszabb, mint amit a hasonló kapacitású (90 kWh) EQV tud, még ha papíron azonos is az akkumulátor mérete. Közben az ID. Buzz, amely csupán egy 77 kWh-s akkuval van felszerelve, szintén nem sokkal marad le, viszont az nem kínál harmadik üléssort. A Lexus LM esetében a hatótáv nem igazán téma, mivel az egy hibrid, de ez a típus városi környezetben egyre több helyen problémás lehet a szigorodó károsanyag-kibocsátási szabályok miatt.
A Mifa 9 vezetője igazán kényelmes helyzetben van, főleg a prémium felszereltségi szinten. Ilyenkor az ülés több irányban elektromosan állítható, van ülésfűtés és még masszázsfunkció is. Ezek a funkciók hosszabb utazások során különösen kellemesek lehetnek.
A hátsó sorban két különálló, kényelmes „kapitányülés” található, bőr és PVC kombinációjából készült kárpittal, és a fejtámlákon hímzett „Mifa 9” felirattal. Ezek az ülések még a vezetőénél is kényelmesebbek lehetnek, hiszen egy kis érintőképernyő segítségével állíthatók – nemcsak előre-hátra, hanem oldalirányban is mozgathatók, teljesen hátradönthetők, és masszázsfunkcióval is rendelkeznek. Emellett irányíthatók rajta az úgynevezett „belső tér-szcenáriók” is, például a „pihenés mód”, ami automatikusan lehúzza a két teljesen nyitható napfénytető árnyékolóját, beállítja a hátsó klímát és a hangulatvilágítást is – amit különféle színekre lehet programozni. Időbe telik, mire valaki kiismeri, pontosan mit jelent egy-egy ilyen szcenárió, de az ötlet mindenképp érdekes.
Ha a két hátsó ülés között elsétálunk, eljutunk a harmadik üléssorig, ahol három személy ülhet. Ezek is kényelmes bőrülések, és különösen az figyelemre méltó, hogy még egy 175 cm magas felnőttnek is van elég fejtér hátul, ami nem megszokott ebben a kategóriában.