Magyar Péter megmutatta új párját!

A TISZA Párt elnökének előző párkapcsolatai nagy visszhanggal értek véget. Volt párja, Vogel Evelin ha/gfe/véte/eket rögzített kap/solatuk alatt, Magyar állítása szerint Vogel Evelin pedig a Fidesznek dolgozik, ezzel próbál ártani neki és a Tisza Pártnak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Volt egy idő, amikor azt vártad volna, hogy egy Alfa Romeo sajátos vezetői pozícióval rendelkezzen, részben a jobbkormányos változatra való átállás miatt, részben pedig azért, mert az Alfa nem gondolkodott el eléggé az ilyen dolgokon.

Ma már nincs ilyen probléma. A Giulia üléshelyzete egyenes, és könnyen állítható közelre vagy távolra, alacsonyra vagy magasra. Tökéletes helyen elhelyezett kormánykereke van, amely kiváló méretű és vastagságú, és messzebbre nyúlik, mint bármelyik riválisé. Még viszonylag kerek is, a kategória mércéje szerint.

Van egy oka annak, hogy az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio belső hibái miért tűnnek olyan apróságnak, amilyenek, és ez a kocsi vezethetőségével kapcsolatos. A V6-os motor céltudatosan, bár nem haragosan, pörög fel, azzal a benyomással, hogy a levegőt durva mennyiségben mozgatják körülötte.

Ha elforgatod a DNA vezetési módválasztót D (dinamikus) állásba, akkor megnöveli a kipufogó morgást, élesíti a gázreakciót és befolyásolja, hogy melyik sebességbe kapcsoljon a váltó.

Részleges gázadásnál előfordulhat némi habozás: néha többet ad, mint amennyit kérsz, néha kevesebbet, de ez nagyon enyhe, és csak éppen elég ahhoz, hogy felkeltse a figyelmed.

A nyolcfokozatú automata váltó mozgásai szépen összehangoltak, bár ha bárminél erősebb tempóban hajtunk, úgy éreztük, jobban szeretnénk magunknak átvenni az irányítást a kormányra szerelt váltófülekkel.

Ha ezt megteszed, az Alfa szinte szárnyal. A 2017-es tesztünk során, tökéletes körülmények között és új gumikon, kevesebb mint négy másodperc alatt elérte a 60 mérföld/órát álló helyzetből. Kétfős utasokkal és teljesen feltöltve a jármű a mi kezeinkben 4,5 másodpercet ért el, és még így sincs semmi gond a teljesítménnyel. Valószínű, hogy a 2024 elején hozzáadott extra 10 lóerő nem hoz jelentős különbséget.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük