Magyar Péter Nagyváradon

A túrához útközben egyre többen csatlakoztak, a oldalain pedig folyamatosan beszámolt a fejleményekről! A végső szakaszra azonban kisebb változás is történt, amelyről a szervezők hivatalos közleményben tájékoztatták a résztvevőket és az érdeklődőket. A bejelentést követően sokan még időben csatlakoztak! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia viszonylag egyszerűen oldotta meg az EV3 hajtásláncát: kétféle akkumulátorkapacitás közül választhatunk, mindkettőhöz ugyanaz a motor párosul. A választék a 58,3 kWh-s modellel kezdődik, amely WLTP szerint 270 mérföldes hatótávot kínál, ami sok vásárló számára elegendő lesz. Akik ennél nagyobb távolságokat szeretnének megtenni, választhatják a 81,4 kWh-s akkumulátort, ami a hatótávot akár 375 mérföldre növeli – a GT-Line S modell esetében ez 362 mérföld –, így ez az egyik legjobb érték az osztályában, legalábbis hivatalosan.

Az elektromos autógyártók számos megoldást dolgoztak ki arra, hogy a vezetők beállíthassák a regeneratív fékezés mértékét, és a Kia iPedal rendszere ezek közül az egyik legjobb. Az EV3-on a kormánykeréken elhelyezett váltófülekkel menet közben állítható a lassítás mértéke, hogy éppen a megfelelő fékezést érjük el.

A beállítási lehetőségek a teljes szabad gurulástól a „one-pedal” (egy pedálos) vezetésig terjednek, van egy adaptív mód is, amely az út- és forgalmi viszonyok alapján dönti el, mennyi regeneratív fékezés szükséges. Ez, a jól adagolt és pontos kormányzással együtt, nagyon könnyen vezethetővé teszi az EV3-at alacsony sebességnél, miközben a lágy futómű viszonylag jól elnyeli a kisebb úthibákat.

A puha futómű magasabb sebességnél is jól működik, az EV3 így továbbra is viszonylag kényelmes környezetet biztosít az utasoknak. Ugyanakkor a Kia nem különösebben szórakoztató vezetni; nem olyan „élettelen”, mint a Hyundai Kona, de a Renault Megane E-Tech és a Cupra Born sokkal dinamikusabb élményt nyújtanak anélkül, hogy jelentősen veszélyeztetnék a kényelmet.

A lágyabb beállítás azt is jelenti, hogy nagyobb erőhatásoknál a viszonylag magas önsúly könnyen érezhető, mert a rugók és a lengéscsillapítók nehezen bírják kordában tartani azokat az erőket, amelyekkel szembe kell nézniük. Ez az autó inkább a nyugodtabb, kényelmesebb vezetési stílusra van hangolva.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük