Már bizonyított! Súlyos mellékhatást okoznak!

Súlyos mellékhatást találhattak a kutatók a Pflz*r -vakclna’knál: A kutatók 64 alany szemét vizsgálták be/ltás előtt és után. A mérések szerint a szaruhártya megvastagodott, míg a létfontosságú sejtréteg sűrűsége jelentősen csökkent. Ezek a sejtek felelnek a szem átláthatóságáért, és pusztulásuk szövődményekhez, duzzanathoz, sőt akár homályos látáshoz is vezethet – főként a már meglévő szemproblémákkal élők esetében.
ÉS EZ MÉG SEMMI!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Belső tér tekintetében a Volvo a digitális technológiára támaszkodik, hogy az XC60 legnagyobb új értékesítési pontját biztosítsa. Konkrétan egy 11,2 colos, portré tájolású, Android-alapú érintőképernyős infotainment rendszerről van szó, amely kissé úgy néz ki, mintha erőltetve illesztették volna be egy kicsit túl kicsi helyre az autó közepére – de ennek ellenére élesebb kijelzőt, gyorsabb válaszidőt és jobb csatlakoztathatóságot kínál, mint az előző modell.
A Volvo úgy tűnik, hogy apránként finomítja ezt a rendszert, mivel több ADAS funkciót is elérhetővé tett a menük legmagasabb szintjén. Azonban a használhatóság egyes aspektusai még mindig rendszeresen és komolyan zavaróak számomra, és sokkal kevésbé vonná el a figyelmemet az útról, ha valamilyen különálló kurzorvezérlő lenne. De mivel nem vagyok Android-alapú okostelefon használó, és nem használom ki azt, hogy a rendszer szinkronizálhatja a Google-fiókommal, valószínűleg nem tudom igazán értékelni a legjobb formájában.

A frissített érintőképernyő mellett az egyetlen tényleges különbség a 2026-os modellévű XC60-ban az új, két és fél személyes pohártartó. Minden más változatlan: hangszóró rácsok, műszerfal díszítés és üléshuzatok.
Kár, hogy ez az érintőképernyő nem valami páratlanul könnyen használható rendszer, mert a többi részlet mindent ebben a szellemben tükröz. Az állítható első ülések, amelyeket a nem teljesen bőrből készült, steppelt Nordico kárpitozás borít, kényelmes és jól megtámasztott vezetői pozíciót kínálnak. Még a hátsó ülések is bőséges helyet kínálnak felnőtteknek és serdülőknek, míg a csomagtér nagyszerű kényelmi funkciókat biztosít, és az elektromos hátsó tengely jelenléte mellett sem szenved nagyobb térbeli kompromisszumoktól.
A kabin hangulata, amely valahogy mégis skandináv érzést áraszt anélkül, hogy beleesne egy Ikea konyha elcsépelt megjelenésébe, továbbra is meggyőzően vonzó, akárcsak az elsősorban prémium anyagokból készült magas szintű illesztés és kidolgozás. Nem érzi magát olyan frisseknek vagy innovatívnak, mint a modernebb riválisok anyaghasználata, de még mindig kellemes hely marad.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük