Már biztos! Ekkor leáll a Tömegközlekedés!

Egy szimbolikus figyelmeztetés részeként június 7-én, pénteken 11:50 és 12:00 között tíz percre teljesen leáll a tömegközlekedés Budapesten. A döntést Karácsony Gergely jelentette be, aki szerint ez nem sztrájk, hanem tulajdonosi intézkedés, amely megmutatja, milyen lenne az élet működő közszolgáltatások nélkül.
SZTRÁJK IS KILÁTÁSBAN VAN, EKKOR VÁRHATÓ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Cee’d megbízhatóságát illetően nincs ok aggodalomra – a 2010-es Driver Power felmérésben a 26. helyen végzett, míg 2011-re javított is ezen, a 22. helyet megszerezve. Az Euro NCAP felnőtt utasvédelmi tesztjén ötcsillagos, gyermekvédelemben pedig négycsillagos eredményt ért el. Hat légzsák, Isofix gyermekülés-rögzítési pontok és blokkolásgátló fékrendszer minden modellben alapfelszereltség. Egyetlen negatívum, hogy az elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP) nem alap minden modellben, csak a csúcsfelszereltségű Cee’d 3 esetében jár alapkivitelben.

Ha szereted címkézni a dolgokat, akkor a Citroën Nemo Multispace technikailag egy olcsó szupermini MPV-nek számít – de valószínűleg jobban jársz, ha egyszerűen csak nagyon megfizethető kis családi autóként gondolsz rá. Dobozos formavilága és funkcionális, puritán utastere fényévekre van a legjobb családi ferdehátúak elegáns stílusától és kényelmes kabinjától, de a Nemo Multispace praktikus megoldásokkal, például a két oldalsó tolóajtóval és kedvező árával igyekszik ezt ellensúlyozni. A választék végtelenül egyszerű: egyetlen felszereltségi szint, egyetlen motor – mindössze azt kell eldöntened, hogy kézi vagy EGS automata váltót szeretnél.
Bár a Nemo ugyanarra az alapra épül, mint a Fiat Punto, ez sajnos nem jelenti azt, hogy úgy is vezethető, mint egy rendes kisautó. Valójában épp úgy viselkedik, ahogy egy magas építésű egyterűtől elvárnánk. A kilátás kiváló, a kormányzás közvetlen, a puha futómű pedig ügyesen kisimítja az úthibákat, ám ez cserébe semmit nem tesz az autó agilitásáért. Mérsékelt tempónál még rendben van a viselkedése, de ha gyorsabb haladásra kerül a sor, érezhetően dől a karosszéria a kanyarokban. Nem mintha ez túlzottan zavarna, ha megnézzük a Nemo menetteljesítményeit: a 0–100 km/h gyorsulás 16,6 másodpercig tart kézi váltóval, vagyis meglehetősen nehézkesen veszi fel a forgalom tempóját.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük