A fertőzés lényege, hogy a vízzel a orrüregbe jutva az amőba az idegrendszer felé vándorol, és néhány nap alatt vé/zetes kimenetelű kó/képet okozhat. A 11 éves gyermek állapotromlása néhány nap alatt következett be: az első tünetek – fejfájás, hányinger, láz.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ennek ellenére, ha összehasonlítjuk a korábbi Kia Niro Hybrid (2016–2022) és a teljesen elektromos Kia e-Niro vezetési élményét, akkor a villanyos változat minden esetben élvezetesebb és dinamikusabb benyomást keltett. Ez a tendencia a mostani, új generációs modellek esetében is folytatódik. A Kia Niro Hybrid ugyan korrekt módon teljesít a brit utakon – hatékony, kiszámítható és kényelmes –, de az elektromos változat egyszerűen más ligában játszik, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a két verzió eltérő abroncsokon futott, ami természetesen befolyásolhatja a tapadást és az általános vezethetőséget.
Ami a vezethetőséget illeti, a Niro EV kifejezetten lelkesen fordul be a kanyarokba, száraz úton kiváló a tapadása, és ha a vezető hirtelen elengedi a gázt egy kanyar előtt, az autó még enyhén „be is fordul”, azaz a hátulja segít beállni az ívre – ami ritka élmény ebben a kategóriában. A legkellemesebb meglepetés azonban a kormányzás: nemcsak pontos, hanem meglepően informatív is, és valódi visszajelzést ad az útfelületről – valami olyasmit, amit joggal nevezhetünk valódi „érzetnek”, és amit még sok elektromos autóban hiányolni lehet.
Normál körülmények között a kormányzás kellemesen könnyed, és a 2,7 teljes fordulat a kormány ütközései között viszonylag lassú áttételt jelent, vagyis nem reagál idegesen, hanem inkább nyugodtan, kiszámíthatóan. Ha azonban egy kanyarba belefordulsz lendületesen, a kormány ellenállása határozottan és fokozatosan megnő, ahogy közeledsz a tapadás határához. Elsőre talán meglepő lehet, különösen, ha az ember egy másik, modern, komfortorientált autóból ül át a Niro EV-be, mert a kormány „súlya” ilyenkor szokatlanul nagy lehet. De ez az érzés hamar természetessé válik, és valójában örvendetes, hogy egy új autóban – ami nem Porsche vagy McLaren – egyáltalán van valamilyen valódi visszajelzés a kormányon keresztül. Az ilyesmi manapság sajnos ritkaságszámba megy, ezért minden ilyen jelenség pozitívumként értékelendő.