Már így kell használni az üvegvisszaváltót!

Mi jellemzi az új automata működését? A norvég TOMRA R1 típusú automata a bulk-feed, azaz tömeges adagolás technológiáját használja. Ez azt jelenti, hogy a palackokat és fém italosdobozokat nem kell egyesével betenni, hanem akár egy zsáknyi is egyszerre behelyezhető.
A gép automatikusan felismeri és feldolgozza a csomagolásokat, így jelentősen csökkenti a várakozási időt.
ITT TALÁLKOZHAT AZ ÚJ AUTOMATÁVAL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vezethetőség javítása mellett a kényelem kiemelt szerepet kapott az új Qashqai tervezésénél. Az utastér tágassága, a csomagtartó mérete és variálhatósága, valamint a hátsó ajtó, amely immár közel derékszögig nyílik, mind hozzájárulnak a kényelmes utazáshoz. A hajtásláncok inkább takarékosak, mint sportosak, és a futómű hangolása is a kényelmet helyezi előtérbe, miközben a szolgáltatások száma és minősége is magas színvonalú. Az arculatot meghatározó LED mátrix fényszóró alapfelszereltség a legolcsóbb kivitelben is, ami figyelemre méltó.
A műszerezettség tekintetében a Qashqai több lehetőséget kínál. A hagyományos kétkörös műszeregység mellett egy 31 centis digitális változat is elérhető, amely a középső részen több információ megjelenítésére ad lehetőséget. Az irányítást nem tapipad, hanem gombkombináció segíti, amellyel könnyedén navigálhatunk a műszeregységen. A 22,5 centis érintőképernyő kezelése is egyszerű, és támogatja az Apple CarPlay-t, AndroidAuto-t, valamint a hangvezérlést. Az alapfelszereltséghez is tartozik a 20 centis képernyő, de a prémium verziókban 22,5 centisre nő a mérete.

A legimpozánsabb extra a 27,5 centis, színes head-up display, amely a szélvédőre vetíti a legfontosabb adatokat és navigációs jelzéseket. A hangvezérlés is elérhető, de egyelőre csak az öt legnagyobb európai nyelven. Az új Qashqai tehát rengeteg technológiai újdonságot kínál, de az alacsonyabb szinteken is elérhető prémium funkciók teszik vonzóvá.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük