A cég a teszt eredményei alapján dönt majd arról, hogy szélesebb körben is bevezetik-e az új rendszert. A telepítési helyek kiválasztásánál figyelembe veszik az üzletek méretét, forgalmát és az elérhető teret.
A nagyobb automaták üzemeltetése és karbantartása a REpontokhoz csatlakozó boltok feladata lesz, és ezért cserébe a MOHU minden visszaváltott csomag után díjat fizet.
Mivel az új technológia jelentősen drágább, mint a hagyományos gépek, a vállalat alaposan elemzi majd a teszt eredményeit. Külön figyelmet kap a visszaváltások mennyisége, a munkaterhelés csökkenése és a vásárlói visszajelzések.
Ha a teszt sikeres lesz, hamarosan több helyszínen is elérhetjük ezt a gyorsabb és kényelmesebb visszaváltási megoldást.
VIA Mohu
Ez is érdekelhet:
A Kodiaq valóban nem a legpuhább, leglágyabb utazóautó, és az autópályás kényelem terén is van még hova fejlődnie, főleg a hasmagasság és a homlokfelület miatt. A feszes futómű miatt az utazás nem mindig lesz olyan komfortos, mint egy személyautóval, és a zajszigetelés terén is lehetne javítani. A Canton hi-fi rendszere pedig, bár erősebb hangzást biztosít, nem feltétlenül éri meg a 570 ezer forintos felárat, ha a tényleges élményt nézzük.
Az árkategória tekintetében viszont a Kodiaq valóban kedvezőnek számít. Az alapár 14,7 millió forintról indul, ami a méret és az extrák fényében nem tűnik túlárazottnak, főleg ha összevetjük más hasonló kategóriájú autókkal, mint a Kia Sorento, a Mazda CX-80, vagy a Hyundai Santa Fe. Ugyanakkor, ha az ár-érték arány a legfontosabb, a Dacia Jogger biztosan vonzó alternatívát kínál azok számára, akik nem szeretnének túllépni a 10 millió forintos határon, de még mindig keresnek egy hétüléses autót. Az viszont igaz, hogy a Kodiaq árszintje versenyképes marad, figyelembe véve a méretet, az extrákat és a belső minőséget.