Már is kizárják Miló Viki férjét a Házasság első látásából!

Az internetet ellepték a kommentek: „Mit keres ez a pasi a műsorban?”, „Vikit ennél ezerszer jobb férfi illeti meg!” – zúdulnak a bejegyzések a közösségi médiában. Többen egyenesen Attila kizárását követelik, mondván, hogy „nem való képernyőre” és „rontja a műsor színvonalát”.
A nézők mellett a barátok sem fogták vissza magukat: egyikük szerint Attila „kigombolt inges macsófiúként próbál tetszelegni, de ez már régen nem menő”, mások pedig egyenesen „nyugdíjas szívtiprónak” nevezték.
A legkeményebb véleményt talán VV Piros mondta ki: „Attila tényleg egy 10/2. Viki talán lát benne valamit, de én nem.” – fogalmazott a Való Világ egykori sztárja.
VIKI SZERINT VISZONT JÖN A GYEREK! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 408 belsejében számos részlet felismerhető a Stellantis konszern korábbi PSA márkáitól, és ez az infotainment rendszer esetében sem másképp van. Az autó központi, 10 hüvelykes érintőképernyője elég nagy ahhoz, hogy ne bosszantsa a felhasználókat, de nem annyira, hogy túlságosan impozánsnak tűnjön, ahogy az a jelenlegi trendnek tűnik. A szoftver néha késleltetést mutat, de összességében zökkenőmentesen működik, és a grafika kellően éles 2023-ban. Van fizikai hangerőszabályzó is, valamint kormánykerék-kezelőszervek.

A Peugeot legújabb belső fejlesztései között szerepelnek az i-Toggles gombok is, amelyek az érintőképernyő alatt helyezkednek el, és hasznos gyorsbillentyűket kínálnak olyan funkciókhoz, mint a médialejátszó, a klíma, a navigáció és az okostelefon-párosítás, amelyekhez a 408 Android Auto és Apple CarPlay képességekkel is rendelkezik.

Családi autóként a 408 jól felszerelt töltő- és adatportokkal. Az autó két USB-C csatlakozóval rendelkezik elöl és kettő hátul. Mind az utastér elején, mind a csomagtartóban található egy-egy 12 V-os aljzat. Úton a 408 teljesítményének jellege valószínűleg fontosabb, mint az objektív adatok. És többnyire kellemes, ha a hajtáslánc az alapértelmezett hibrid üzemmódban van. A nyolcfokozatú sebességváltó időnként vadászhat, és az autó agya néha váratlan benzin- és elektromos erőkombinációkat idézhet fel, de összességében a bekanyarodáskor kielégítően éles a reakció, mivel a villanymotor azonnal reagál egy adag nyomatékkal.
Ahogy a benzinmotor is bekapcsol, a gyorsulás ezt követően viszonylag jól tartható, és alig van ok a Sport mód bekapcsolására. A sebességváltó billentyűkkel biztosan nem fogsz bajlódni, amelyek feltűnően gyengék és gyakran hatástalannak is tűnhetnek, mivel a váltónak mennyi időbe telik reagálnia a kézi parancsokra.

Plug-in hibridként a 408 Hybrid 180 elektromos autóként is vezethető, és rendelkezik egy „B” móddal, amely növeli a regeneratív fékezés erejét (bár ez hibrid és Sport vezetési módokban is választható). Az autó elektromos autóként is jól működik, feltéve, hogy nem várunk túl sokat a 109 lóerős villanymotortól, amely 1746 kg-os tesztsúllyal néz szembe. A haladás sima és kifinomult, és teljes feltöltéssel 48-64 kilométert lehet megtenni. Ha a Peugeot ehelyett ezt a 96 kilométert meg tudná tenni, a PHEV vonzóbb ajánlat lenne. A szivacsos fékpedál javítása is segítene a helyzeten.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük