Bejutni gyakorlatilag lehetetlen volt. A kígyózó sor már a sarkon túl csattogott, és első pillantásra világos volt: itt ma nem vásárlás lesz, hanem kínszenvedés.
A kíváncsiság persze nagy úr. Délelőtt már megfutamodtak sokan, köztük a Blikk munkatársa is, de később újra megpróbálták, hátha időközben csillapodik a tömeg.
De nem csillapodott. Sőt!
A parkolóba bejutni is külön küldetés volt, hát még a boltba!
Milyen árak miatt mennek ennyien egyszerre? MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ám ennél többről van szó. Az autó nagyszerűen néz ki: feszes vonalai, éles gyűrődései és szokatlan homorú felületei meglepően sok figyelmet vonzottak, ami szokatlan egy lényegében felturbózott családi autó esetében. Talán egy merészebb szín, mint a Deep Crystal Blue (egy mosás és polírozás után mindig jobban nézett ki), még jobban érvényesítené a formát, de kevés, ha egyáltalán van, rivális, amelyiknek megragadóbb dizájnja van.
A stílus belül is megmarad, ahol a CX-30 drágábbnak érződik, mint amennyit a 25 540 fontos árából gondolnánk. Az áramvonalas műszerfal nagyszerűen néz ki, míg a legtöbb anyag merőben eltér a drágább prémium modellekben használt anyagoktól. A Sport Lux szövetkárpitja kissé karcos, de strapabíró is, és tapadási tulajdonságai jobban tartják az ülést, mint a GT Sport bőrkárpitozása. Belül kissé sötét, a sekély oldalablakok és a túlnyomórészt fekete díszítés kissé klausztrofób hangulatot áraszt, de volt elég hely a növekvő családomnak, ráadásul a meglepően alacsony vezetési pozíció (mindössze 20 mm-rel magasabb a hasmagasság a 3-as ferdehátúhoz képest) is kényelmes. Külön említést érdemel az infotainment rendszer, a műszerfalon magasan elhelyezett képernyővel és a váltókar mögötti intuitív forgókapcsolóval.
