Márciustól jön a 10%-os Nyugdíjemelés! Ilyen egyszerű igényelni!

A 10 százalékos emelés több társadalmi csoport számára érhető el:
Az 1945 és 1963 között politikai okokból elítéltek: Azok a személyek, akiket igazságtalan bírósági döntések következtében szabadságvesztésre, internálásra vagy más büntetésre ítéltek.
Az 1956-os forradalomhoz köthető személyek: Ide tartoznak mindazok, akik aktívan részt vettek az eseményekben, valamint azok is, akiket a forradalom leverését követően bebörtönöztek vagy más módon korlátoztak.
Az 1938 és 1945 között faji vagy etnikai alapon üldözöttek: Munkaszolgálatra kényszerített, deportált vagy hátrányosan megkülönböztetett személyek.
Az 1951 és 1956 között politikai alapon katonai munkaszolgálatra kötelezettek: Azok, akiket származásuk vagy nézeteik miatt katonai szolgálat helyett kényszermunkára utasítottak.Az igénylés menete:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Általánosságban a vezetési kezelőszervek jól működnek. A gázpedál mérsékelt lenyomására finom és kiszámítható reakció érkezik, és nincs benne az a mesterséges érzékenység, amit néhány autógyártó szándékosan beállít, hogy gyorsabbnak érezzük az autót, mint amilyen valójában. Hasonlóan kellemes a fékrendszer is: több fokozatban állítható a regeneratív fékezés ereje, és a pedálérzet is megfelelő egy ilyen típusú autóhoz.

Az objektív mérési adatok azonban aggasztóak. Vészfékezés során, nedves pályán, az e:Ny1 70 mph-ról (kb. 113 km/óráról) 73,1 méter alatt állt meg. Összehasonlításképpen: szinte azonos körülmények között a 259 kg-mal nehezebb Ford Mustang Mach-E Extended Range mindössze 57,0 méter alatt megállt. Szinte biztos, hogy a Honda által választott alacsony gördülési ellenállású gumik a felelősek ezért a különbségért.
Az e:Ny1 alapfelszereltségként megkapja a Honda „Sensing” biztonsági csomagját, amely kamerák, radar- és ultrahangos érzékelők kombinációját használja. A Tesla által bevezetett megoldáshoz hasonlóan az adaptív sebességtartó automatika aktiválásakor a műszerfal kijelzőjén grafikusan megjelennek a rendszer által érzékelt járművek.
40 mph (kb. 64 km/óra) alatti sebességnél elérhető a Honda Traffic Jam Assist funkciója, amely a forgalmi dugókban segíti a vezetőt. E fölött a rendszer automatikusan átvált a normál sávtartó asszisztensre, anélkül hogy erre külön figyelmeztetne.
Az adaptív sebességtartó automatát alaposan leteszteltük, és bár hatékonynak bizonyult, működése kissé darabos. A rendszer túl sokáig tart, amíg felismeri, ha egy autó bevág elé, majd túlságosan hirtelen lassít, és ezután túl lassan gyorsul vissza, ami bosszantó lehet a mögöttes forgalom számára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük