Kiderült, hogy nem egy, hanem három alkalommal is spontán teherbe esett, de sajnos mindhárom te/hes/ége v/télé/sel végződött. „Akkor egyenesen fájt.” „Nem! 45 évesen nem éreztem ilyen jól magam a bőrömben! Sőt, most azt hiszem, gellert kaptam!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az SVR kabinja mögötti alapvető építkezés nem különbözik más F-Pace modellekétől, és a 2016-os alapmodell bevezetésére nyúlik vissza. Ez azonban nem feltétlenül okoz aggodalmat. A magas, széles ablakpárkányok mellett az emelt sebességváltó alagút olyan hangulatot áraszt, ami inkább egy saloon-éra autóéra emlékeztet, mint amit várnánk egy SUV-tól, ugyanakkor az első szélvédőn át nyíló kilátás olyan tágasnak tűnik, amit egy alacsonyabb autó soha nem remélhetne elérni. Alapvetően ez egy remek környezet a kontinentális utazásokhoz.
Ha van valami új elem, amit egyszerűen nem lehet figyelmen kívül hagyni, az a masszívan párnázott és steppelt sportülések beépítése, amelyek alapfelszereltségként érkeznek, és valódi szupersportautós wow-faktort adnak az SVR-nek, amint kinyitjuk az ajtót. Ha beülünk, az ülésmagasság jóval magasabb, mint egy Stelvio Quadrifoglio-ban vagy sok más szuper-SUV-ban, de az ülések úgy ölelik át a testet, hogy nem érezzük magunkat feleslegesen kiemelkedve.
Néhány tesztelő úgy találta, hogy az integrált fejtámlák túl alacsonyan helyezkednek el, és túl messzire nyúlnak előre, hogy ideálisan kényelmesek legyenek, de az ülések támogatása, a pedálok elhelyezkedése és az elektromos kormányoszlop jó állíthatósága mindenki tetszését elnyerte.
Kevés olyan nagy SUV létezik, amely azonnal olyan természetesnek tűnik a vezetőülésből – és egyik sem rendelkezik ilyen félelmetesen nagy kapacitású V8-assal az orrában.
Az SVR hangja erőteljesen hangsúlyozza teljesítményét, a hangja inkább valami Talladega-i versenygépére emlékeztet, semmint a vidéki Warwickshire tájra, amivel a legtöbben társítanák. És ha igazságosak akarunk lenni a Jaguarral, a számok – 542 lóerő és 502 lb-ft nyomaték – épp olyan komolyak, amilyeneknek lenniük kell ahhoz, hogy versenybe szálljanak a riválisokkal.