Marsi Anikó drámája

Marsi Anikónak rögtön az első rá kiosztott hírnél összeakadt a nyelve, láthatóan nem volt ura a helyzetnek. A malőr utáni 20 percben csak Szebeni konferálta fel a híreket. Természetesen a kamera mindent vett! Ráadásul elég me/rázó híreket közölt amikor nem tudott magával mit kezdeni!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A fejtér bőséges, és az ajtókban hálós tárolók vannak, hogy ne zörögjenek benne a tárgyak. A négyajtós változatban két magas felnőtt is kényelmesen elfér hátul, de a kétajtósnál kisebb a lábtér, így ott már szűkösebb lehet. A csomagtér mérete: Négyajtós: 471 liter Kétajtós: ennek majdnem a fele. A csomagtér ajtaja oldalra nyílik, ami kevésbé praktikus, mert sok hely kell a kinyitásához. Viszont a hátsó ablak külön nyitható felfelé, így kisebb dolgokat könnyű betenni a gumiborítású csomagtérbe.

Van egy különlegesség is: egy kihúzható rakodópolc, amit a padló alól lehet előhúzni, és ülőhelynek is használható – hasonlóan a Range Roverek osztott csomagtérfedeléhez. Ez hasznos lehet, ha olyan helyre mész a Broncóval, ahol nincs hová leülni, csak a földre vagy vissza az autóba.

A turbós, négyhengeres motor finoman indul be, és a fék, a gázpedál és az elindulás is jól szabályozható. Ez különösen hasznos terepen, de városi forgalomban, például Londonban is kényelmesebbé teszi a vezetést.

A 2,7 literes motor jól reagál, ha gyorsítasz, és 6,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra. A kisebb, 2,3 literes verzió ugyanebben a méretű (Outer Banks nevű) kivitelben inkább 8 másodperc körüli időt tud. Persze a Bronco nem gyorsulásra van kitalálva, de a 2,7-es változat elég jól mozgatja az autót, főleg a 563 Nm-es nyomaték miatt, ami különösen jól jön terepen vagy vontatásnál.

A Bronco 1500–2000 kg-ot tud húzni felszereltségtől függően. Ez nem túl lenyűgöző, főleg ha összevetjük a Jeep Wranglerrel (2456 kg) vagy a Land Rover Defenderrel (3500 kg).

A 10 fokozatú automata váltó elég sima, de országúton kicsit túl sokat váltogat – néha úgy tűnik, többet vált, mint amennyit halad.

A Bronco alapvetően egy strapabíró terepjáró. Ha valaki egy luxus SUV-t keres, inkább a Defenderre vagy a Toyota Land Cruiserre gondoljon. A Bronco egy más típusú autó: kalandhoz, mókához való. Akár 85 cm mély vízen is átgázol, és kiváló terepszögekkel rendelkezik: az első (megközelítési) szög legalább 35,5°, a középső 20°, a hátsó (távozási) szög pedig 29,7°. Nem kimondottan európai utakra szánták, de meglepően sok helyre eljut – és közben jó élmény is vele menni.

A kormány közepesen nehéz, de pontos és természetes érzést ad, ahogy a Ford modelleknél megszoktuk. Meglepően jól kezelhető aszfalton is – bár van karosszériadőlés és rugózás, de jobb az úttartása, mint a Wrangleré, még ha a Defender a legkifinomultabb közülük.

Vezetési módok: Itt is vannak különböző terepmódok, amit a Ford „GOAT” névvel illet – egyszerre jelentheti azt, hogy „bármilyen terepen elmegy” és a „legjobb minden időkben”, plusz utal a hegyi kecskére is. Találó név.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük