Neked mi a véleményed? Valóban rés/eg volt? Az esetet 24 órás IG posztban lehet megtekinteni!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Zajszint elfogadható, még a ponyvatetővel is. Kicsit sátras érzése van, de ha rendszeresen hosszabb útra mennél, a keménytetős változat halkabb és kényelmesebb.
Futómű kicsit döcögős, de nem annyira, mint gondolnád. Bár mindig dolgozik a felfüggesztés, nem lesz idegesítő vagy fárasztó az utazás. Ez az autó nem aszfaltra készült, de a Bronco mégis egész jól tartja magát.
Ha olyan terepjárót keresel, ami városban és terepen is jól használható, akkor a Land Rover Defender a jobb választás. De pont az a baj – vagy inkább előnye – hogy a Defender annyira kifinomult, hogy már szinte olyan, mint bármelyik luxus SUV.
A Bronco viszont más: ez egy olyan autó, ami szándékosan nem tökéletes. Inkább a szabadban való életérzést szolgálja ki – sáros, rázós, zajos, de pont ettől lesz szórakoztató. Azok a kis „durvaságok”, amik máshol hátrányok lennének, itt az élmény részei.
Ha jó fogyasztást vársz a Broncótól, rossz helyen keresgélsz. Ez nem az a típus. De legyünk őszinték – ki ne szeretne egy Broncót? Ha tényleg akarod ezt az autót, akkor a valós fogyasztás, ami kb. 9-10 liter/100 km (vagy rosszabb), valószínűleg nem fog eltántorítani.
Ez a konkrét példány 75 000 fontba kerül.
Ez több, mint egy Jeep Wrangler ára, bár egy jól felszerelt Rubicon is elérheti a 60 000 fontot. Ez a „különleges” autók ára – valójában ez már a prémium Land Rover Defender szintje.