Szombat délután Judit egy váratlan bejelentkezéssel lepte meg követőit: egy kórházi ágyból jelentkezett be az Instagramon. Elmondása szerint volt férje új párja olyan mértékű félt/kenységet mutatott, ami tettlegességhez vezetett. Az incidens következtében Juditot mentő vitte kórházba.
„Nagyon felháborodtam, ezért döntöttem úgy, hogy megosztom a történteket. Egy üzenetet kaptam tőlük, ami miatt megpróbáltam felhívni a volt férjemet – a szomszéd telefonjáról –, de nem tudtam elérni. Úgy döntöttem, személyesen keresem fel őket, mivel csupán néhány percnyire laknak tőlem. Csengettem, de nem nyitottak ajtót, majd amikor újra próbálkoztam, kinyílt a kapu.”
EZUTÁN JÖTT AZ ELKÉPZELHETETLEN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A GranTurismo 4,2 literes V8-as motorja a legmagasabb fordulatszámig pörögve olyan teljesítményt nyújt, amilyen karizmatikus és látványos, amilyet elvárnánk. Az órát nézve a Maserati 13,0 másodperc alatt eléri a 100 mph-t (160 km/h), és az álló kilométert 25,3 másodperc alatt futja, ami egy hajszálnyival gyorsabb, mint a Mercedes CL500, de egy hajszálnyival lassabb, mint a Jaguar XKR.
A GranTurismo akkor hibázik, amikor nem a legnagyobb sebességekhez mérjük. A V8-as motornak minden egyes fordulatra szüksége van a teljesítmény előállításához, míg a Jaguar és a Mercedes már 1000 rpm-el korábban elérik a maximális teljesítményt. Ez a kihegyezett teljesítmény-egyensúly még inkább nehezíti a dolgokat a 1975 kg-os saját tömeggel, ezért a GT-nek gondjai vannak a rajtnál való gyors elindulással.
A startnál tapasztalható rövid habozást gyorsan felváltja egy kísérteties, libabőrözős vihar a nyolchengeres motor vad erejéből.
Matt Prior, Editor-at-large
A jobb választás a 4,7 literes GranTurismo Sport, amely az egyik legcsodálatosabb hangot adja a gyártásban. A nedves olajjal ellátott V8-as motor 7500 rpm-ig pörög, olyan éles és élénk hanggal, amit csak Modenából várhatunk. Ha bekapcsoljuk a Sport módot, hangos és érzéki, és amikor elengedjük a gázt, sziszeg, pukkan és brummog. Ha kikapcsoljuk a Sport módot, finom és visszafogott marad. A 4,7 literes V8 453 lóerőt ad le 7000 rpm-nél és 383 lb-ft nyomatéka 4750 rpm-en, de többféle váltómű közül választhatunk. A ZF automata váltó csodálatos grand tourerré varázsolja a Maseratit; a keményebb MC Shift robotizált manuális váltó alacsony sebességnél mogorva, de amint növekszik a tempó, igazán élvezetessé válik.
A vásárlók, akik fokozottabb vezetési élményre vágynak, választhatják a GranTurismo MC Stradale-t, amely a Maserati Corse, a cég motorsport részlegének figyelme alatt készült, és a legközelebbi dolog a GranTurismo GT3-hoz. 110 kg-mal könnyebb, mint a standard Sport verzió, és a teljesítmény 444 lóerőre növekedett. Bár meglepően civilizált hosszú távú menetstílusával rendelkezik, a V8 csodálatosan harsány morgással rendelkezik, ami messze van a visszahúzódó, szerény hangoktól. Ha bekapcsoljuk a Sport módot, még hangosabbá és élesebbé válik, és a gázpedál apróbb érintései olyan hangot keltenek, mintha a közelünkben lévő szemüvegek darabokra törnének.