Egy régi munkatárs új szerepben?
Egyre többen beszélnek arról a Rditen, hogy Gyurcsány magánéletében fordulat történt: állítólag egy régi közeli munkatárssal alakított ki szorosabb kapcsolatot. A név nem ismert, de a hírek szerint régóta jó viszonyban vannak, és most, hogy Dobrev háttérbe lépett, ez a kapcsolat új értelmet nyerhetett. A politikai körökben sokan már nemcsak szakmai együttműködésként tekintenek rájuk.
KIRŐL LEHET SZÓ?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A duálmotoros, összkerékhajtású e-3008 321 lóerőt és 449 Nm nyomatékot kínál, amit a hátsó tengelyre szerelt 110 lóerős villanymotor beépítése tesz lehetővé. Ez 6,0 másodpercre csökkenti a 0–100 km/h gyorsulást, ami bár elég meggyőző, korántsem számít kategóriaelsőnek. Ezzel ugyan lekörözi a Skoda Enyaq Coupe 85X összkerekes változatát (6,7 másodperc), de jócskán elmarad a kétmotoros Tesla Model Y mögött, amely mindössze 4,6 másodperc alatt teljesíti a sprintet. Valójában a hátsó tengelyen dolgozó 110 lóerős villanymotor hozzáadása nem eredményezett drámai teljesítménynövekedést.
Normál módban az e-3008 kellemes társ a mindennapi vezetéshez, de ha hirtelen gázt adunk, érezhető egy kis késlekedés, mire megérkezik a teljes erő. Sport módra kapcsolva (ami 60:40 arányban osztja el a teljesítményt az első és hátsó tengely között, valamint 508 Nm-re növeli a nyomatékot), az autó valamivel élénkebbé válik. A 2,2 tonnás saját tömeg ellenére lendületes, de a hajtáslánc karaktere és izgalmi faktora meglehetősen visszafogott.
A Peugeot egy 4WD módot is kínál, amely 50:50 arányban osztja el az erőt az első és hátsó tengely között, hogy jobb tapadást biztosítson. Az autó ilyenkor is élénknek érződik, de terhelés alatt jól érezhető a tömegmozgás, és előfordul, hogy az első kerekek tapadási problémákkal küzdenek, különösen, ha nagyobb teljesítményt kell az útra vinniük.