Még karácsony előtt ennyit kapnak a nyugdíjasok!

Korábbi évek tapasztalatai alapján azonban az utalványok egy kis része nem jut el a címzettekhez. Karácsony Mihály, a NYOSZ elnöke úgy véli, a be nem váltott utalványok aránya akár 8–9 százalék is lehet, ami 5,5–6,2 milliárd forintot hagyna az államkasszában. A vásárlások után pedig további 12 milliárd forint áfabevétel is visszafolyhat a költségvetésbe, így az intézkedés nemcsak támogatás, hanem gazdasági élénkítő hatású lépés is.
AZ ÁT NEM VETT UTALVÁNYOKAT OSZTANÁK SZÉT KÖZÖTTÜK! ENNYI PÉNZRŐL VAN SZÓ ÉS ŐK KAPNÁK MEG:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai meglehetősen lágy, a kényelmet előtérbe helyező felfüggesztési hangolást választott az Ioniq 5 2021-es bemutatásakor. Ez különleges értékesítési előnyt adott az autónak számos elektromos riválishoz képest (amelyek jellemzően a sportosabb dinamikus karakterre törekszenek a reagáló hajtásláncaik kiegészítéseként) – és az Autocar nem volt egyedül a pozitív visszajelzéssel.

A Hyundai ügyfelei azonban eltérő visszajelzéseket adtak. Számos tulajdonosi fórumon találhatunk megjegyzéseket a puha kezelhetőségről és a gyenge karosszéria-irányításról. Ezért a Hyundai úgy döntött, hogy a 2023-as modellévi frissítéshez keményebb, „intelligens frekvenciájú” lengéscsillapítókat szerel az autóba, amelyek ugyan megváltoztatták az autó dinamikus karakterét, de csak nagyon finoman.

Az átalakulás nem szembetűnő, és a rugózás nem veszített rugalmasságából, sőt, nem is vált irritálóan reaktívvá. Valójában még mindig ez az egyik leglágyabban rugózott autó a piacon. Jellemző rá a nagyon laza, hosszú hullámú járás, csak az eredeti extrém lebegése nélkül.

A nagy kerekek (19 vagy 20 hüvelykes, a felszereltségi szinttől függően) és a végsőkig költséghatékonyan épített felfüggesztés kombinációja azt jelenti, hogy a kerekek kissé kevésbé kifinomultan tudnak áthatolni a kátyúkon. A kifinomultság elfogadható, ha nem is kivételes. Egy 2023-as, 77,4 kWh-s modellt 20 hüvelykes kerekekkel 69 dBA zajszinttel mértünk 110 km/h sebességnél, bár a 2024-es tesztautónk 19 hüvelykes kerekekkel szubjektíve egy kicsit csendesebbnek tűnt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük