Meghalt a nagymamáját megmenteni akaró lány!

Hiába kérte a mentők segítségét: Bár a lánynak még sikerült telefonon mentőt hívnia, úgy tűnik, pánikban téves címet adott meg. Emiatt a mentők nem találták meg időben. A helyiek szerint külföldön élt, és ezért is nehezebb volt pontosan megadnia a helyszínt.
ÍGY TALÁLTÁK MEG:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A következő legjobb választás az elsőkerék-meghajtású 1.7 CRDi BlueDrive, amely 54,3 mpg-s fogyasztást és 135 g/km-es CO₂-kibocsátást ígér – ez nem olyan alacsony, mint néhány versenytársé. A nem-BlueDrive modell 53,3 mpg-t és 139 g/km-t produkál, tehát a különbség a valóságban alig észrevehető. Ha a nagyobb teljesítményű, összkerékhajtású 2.0 CRDi automata váltós Premium felszereltségű változatot választod, ezek az értékek 40,4 mpg-re és 183 g/km-re romlanak.
Az öt év garancia hosszú távon segít megóvni a javítási költségektől, és a Hyundai kínál egy előre kifizethető szervizcsomagot is – dízel esetén 499 fontért, benzinesnél 399 fontért –, ami 36 hónapra és 30 000 mérföldre fedezi a rendszeres karbantartásokat. Szakértőink szerint az autó körülbelül újkori árának 50%-át megtartja három év alatt.
A csúcskategóriás Premium felszereltség rendkívül gazdag alapfelszereltséggel érkezik, ami akár egy luxuslimuzinban is megállná a helyét – ráadásul még így is olcsóbb, mint a Honda vagy a Mazda hasonló modelljei.
A Hyundai merészen állt hozzá az ix35 dizájnjához: karakteres ívek, élek, magas építés és lapos oldalfalak határozzák meg a megjelenését. Bizonyos szögekből nézve kissé furcsának tűnhet, de mindenképp kitűnik a tömegből.

Minden változat figyelemfelkeltő LED-es nappali menetfényt, alufelnit, színre fújt lökhárítókat és tükröket kap. Az SE felszereltségtől felfelé pedig ezüstszínű tetősíneket is. Opcionálisan kérhetők bi-xenon fényszórók, 18 colos kerekek és króm kilincsek – ezek a Premium szinttől már alapból járnak. A belső tér dizájnja nem olyan merész, de elég stílusos és jól összerakott. Sok a puha tapintású anyag, a kapcsolók precízen működnek, az éjkék háttérvilágítás elegáns hangulatot áraszt, a magas vezetési pozíció pedig jó rálátást biztosít az útra. Az alapváltozatok szerényen felszereltek, de az SE és magasabb felszereltségek már fűtött első és hátsó üléseket, kétzónás klímát, Bluetooth-kapcsolatot, automata fényszórókat és bőr kormánykereket kínálnak.
A Premium szintű modellek a márka továbbfejlesztett navigációs rendszerét is megkapják – ugyanaz a rendszer megtalálható az SE Nav felszereltségnél is – ami egy könnyen kezelhető 7 colos érintőképernyővel és rendkívül tiszta térképnavigációval rendelkezik.
Nagy külső méreteiből adódóan nem meglepő, hogy az ix35 meglehetősen praktikus családi autó. A csomagtér nyílása nem olyan széles, mint például a Mazda CX-5 vagy a Honda CR-V esetében, de a padló sík, és a csomagtartó alapesetben is 591 literes. A hátsó ülések lehajtásával ez 1 436 literre bővíthető – bár a csomagtérből nem lehet távirányítóval ledönteni az üléseket. Ennek ellenére található egy hasznos rejtett rekesz az álpadló alatt, továbbá bevásárlótáska-akasztók, 12V-os csatlakozó és csomagrögzítő háló is jár hozzá. Az utastérben számos tárolóhely van apróságoknak: nagy ajtózsebek, mély rekesz az első könyöklő alatt és hűthető kesztyűtartó. Az első ülések háttámláját borító kemény műanyag kissé olcsó hatású, viszont strapabíró és könnyen tisztítható. Hátul a lábtér nem különösebben tágas a méretosztályhoz képest, és a keskeny ajtónyílások is nehezítik a bejutást a hátsó ülésre.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük