A Vatikán február elején közölte, hogy az egyházfőnek komoly betegsége van! Február 9-én, vasárnap Ferenc pápa nem tudta végigolvasni beszédét! Milliói gyászolják az egyházfőt. MUTATJUK VÉGÜL MIBEN HALT MEG!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A felfüggesztés tekintetében a C5 Aircross MacPherson-stud front tengelyt használ, míg a hátsó tengelyen egy torziós gerenda található, amit hátsó karok rögzítenek. Az autó 2018-as európai bevezetésének nagy újítása a Citroën Progressive Hydraulic Cushions felfüggesztés, amely azt a célt tűzte ki, hogy legalább hasonló komfortot nyújtson a C5 Aircross számára, mint amit Paul Magès hidropneumatikus technológiája biztosított az 1955-ös DS eredetinek.
A valódi kiemelkedő menetminőség egyik C szegmenses SUV-ban sem található meg, állítja a Citroën. E cél érdekében fejlesztették ki a C5 Aircross számára a front MacPherson-stud felfüggesztést, amely két hidraulikus ütközővel rendelkezik (az egyik kompresszióra, a másik visszarugózásra), amelyek a hagyományos gumi ütközőket váltják ki. Ezek nem úgy működnek, mint a hagyományos rendszerek, amelyek az energiát elnyelik, majd részben visszaadják, hanem képesek teljesen eloszlatni azt.
Az eredmény, ahogy állítják, az a szabadság, hogy a felfüggesztést lágyabban lehessen hangolni, valamint hogy az autó menetminőségében sokkal kevesebb visszarugózást érzékeljünk, ezzel létrehozva valami olyasmit, mint egy „varázsszőnyeges” érzés.
A Citroën jól ismert Grip Control elektronikus vontatási rendszere opcionálisan elérhető a C5 Aircross-hoz, hogy biztosítson némi felkészültséget a durvább terepen, kiegészítve azt egy akár 230 mm-es hasmagassággal. A Grip Control rendszert úgy tervezték, hogy 19 colos kerekekhez, sár- és hóabroncsokkal működjön, és egy további rétegként jelenik meg az alap ESP rendszeren túl, többek között olyan vezetési módokkal, amelyek a homokon és hóban való közlekedéshez optimalizálják a jármű viselkedését.
Ezen kívül az új Aircross tartalmaz lejtmenet-vezérlést és a Citroën legújabb vezetési segédrendszereit, beleértve az aktív vészfékezést gyalogosfelismeréssel, az aktív sávtartást, a sebességkorlátozó figyelését és az adaptív tempomatot.