A pápa utolsó heteit kórházban töltötte fertőzéssel, majd tüdőgyulladással – írja a DailyM
Forrás: MSN / FB / BPW / DAILYM
Ez is érdekelhet:
Ha keresel egy allegóriát a C5 Aircross-hoz, gondolj erre: ha lenyomod az ablaktörlő karját egy egyszeri törléshez, akkor ezzel egyúttal aktiválod – vagy kikapcsolod, ha már be volt kapcsolva – az automatikus ablaktörlőt. Tehát, ha egyetlen törlést akarsz, de vissza szeretnéd állítani az eredeti automatikus ablaktörlő állapotot, kétszer kell megnyomnod a kart.
Az autó érintőképernyős infotainment rendszere, bár az évek során volt néhány apróbb fejlesztés, szintén szenved a hasonló használhatósági hiányosságoktól: integrálja a klímaberendezés hőmérséklet-állítás funkcióit, és túl sokat kell menük között ugrálni a legapróbb beállításokért (bár maguk a menük legalább könnyen elérhetők, köszönhetően a műszerfal alsó részén található gyorsbillentyűknek).
A belső tér csalódást keltően monokróm a Citroën esetében, számomra túl sok a piano fekete műanyag trim. Az alapfelszereltségként kínált Advanced Comfort ülések kétségtelenül kényelmesek, de jó lett volna, ha az utazó ülés is elektronikus állítással rendelkezne.
Általánosságban elmondható, hogy a Citroën menüi bonyolultabbak, mint például a Volvo teljes érintőképernyős rendszere, és lényegesen kevésbé intuitívak, mint a Hyundai legújabb érintőképernyős változatai. Minden, amit elvárnál – DAB rádió, navigáció, személyre szabható 12 colos műszerek és így tovább – megtalálható, de a rendszer lassan reagál, és ha hátramenetbe kapcsolsz, hogy előhozd a kamerát, nem tudsz másik képernyőt megjeleníteni, amíg nem haladsz előre. Néha a klímavezérlő rendszert egy ilyen menüben elrejtve szinte már megbocsáthatatlannak tűnik.
A C5 Aircross belső terét tehát nem igazán lehet ergonomikus megoldásként emlegetni, ami kár, mert sok minden van ezen az interiőrön, amit könnyű megszeretni. Az ülések jól pozicionáltak és kényelmesek, bár mind a párnázás, mind a háttámla viszonylag lapos, és időnként hiányzik belőlük a kellő támasztás. A Citroën Advanced Comfort üléseket variálható sűrűségű habbal készíti, és bár elég puhának érződnek, a tesztcsapatunk véleménye megoszlott arról, hogy hosszú távú kényelem szempontjából mennyire megfelelőek.