Megint brutális vonatbaleset történt!

Drámai pillanatok zajlanak Szádalmás közelében! Hétfő délelőtt rettenetes vonatbaleset történt, amelyben több mint száz ember megsérült. A helyszíni beszámolók szerint két utasért az orvosok élet-halál harcot vívnak, hárman pedig még mindig a teljesen összeroncsolódott szerelvényben rekedtek. A mentők és tűzoltók megfeszített erővel próbálják kiszabadítani őket, miközben a környéket teljesen lezárták. A hatóságok szerint a károk hatalmasak, a látvány pedig szívszorító.
A MOZDONYVEZETŐ HIBÁZOTT! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Subaru új ügyvezető igazgatót kapott az Egyesült Királyságban, akinek az önéletrajzában szerepelnek a Jaguar Land Rovernél és a McLarennél eltöltött időszakok, valamint új ambíció a japán márka piaci részesedésének növelése, az eladások várhatóan meghaladják az egymilliót idén. Ennek csak kis része lesz Európában, nemhogy az Egyesült Királyságban, de ehhez még bővítenie kell ügyfélkörét.
És miután eltöltöttem pár hónapot a Crosstrekkel, úgy tűnik, jó úton halad. Néhány kikötéssel, amire hamarosan kitérek, ez egy nagyon rátermett, szerethető crossover, széleskörű képességekkel.

Talán a leghíresebb közülük az, amire a legtöbb átlagos vásárlónak soha nem lesz szüksége, és ez a terepjáró képessége. A Subaru jellegzetes szimmetrikus összkerékhajtása több mint egy üres dicsekvés, a kis Crosstreknek olyan terepjáró fürgeséget kölcsönöz, ami kézenfekvő választássá teszi, ha történetesen messze laksz a kitaposott ösvényektől. A kátyús talajon való pattogás is megerősíti az autó szilárdságának érzetét: a megjelenésének robusztussága több mint felszínes, és soha nem éreztem magam idegesnek, amikor egy durva vagy sáros pályára kellett hajítanom.
A legtöbb terepjáróval ellentétben azonban az úton is elég jó, és a Subaru kényelme továbbra is a legemlékezetesebb tulajdonsága marad. Bár kívülről nem egy hatalmas autó, az utastér figyelemre méltóan tágas, rengeteg hellyel a 180 centiméternél magasabbak számára, és igazán jó, tartást adó ülésekkel rendelkezik. Még egy hosszú lábú elöl ülő párossal is tágas marad a hátsó utastér – bár a hátsó üléspad támlái és háttámlái egy kicsit rövidek. Csak a korlátozott csomagtartó okoz csalódást, de a raktér megfelelő, kihajtható fedele kellemesen nagyautós megoldás.

És ez a kényelem több, mint pusztán ülésmélység. A magas felfüggesztés, amely hasznos hasmagasságot biztosít, a modern autóknál szokatlanul rugalmas rugózást biztosít, amit a sár- és hógumik vaskos oldalfalai is fokoznak. Figyelemre méltó, ahogyan az M25-ös betonburkolatú délkeleti szakaszán a szörnyű tágulási hézagokban lovagol – ami mindig jó próbája egy autó rugózásának és az utastér elszigeteltségének –, de mégsem annyira puha, hogy ne pityegjen és nyugtalanná váljon, ha meg szeretnéd kóstolni az Impreza által gyártott alváz rendezett, bár végső soron unalmas vezethetőségét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük