„A Kincsvadászok mindent felborított – és ez még csak a jéghegy csúcsa!”
Az új évaddal visszatérő Kincsvadászok úgy robbantak be az esti sávba, mintha előre megtervezték volna a felfordulást. A stáb, a kereskedők, az árverések – minden a régi, csak épp az időpont nem. A közösségi oldalakon már most ömlenek a dühös hozzászólások:
„Most akkor mikor kezdődik? Megint bénáznak?”
A nézők nem felejtettek: korábbi évadokban is előfordult elcsúszás, váratlan törlés, sőt olyan nap is akadt, amikor egyszerűen elmaradt az adás.
Most pedig megint borul a megszokott menetrend – és mindenki azt találgatja, mire készül a csatorna.
EKKOR LESZ EZENTÚL A MŰSOR:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ES90 valószínűleg nem lesz elsöprő eladási siker a Volvo számára, de ez inkább a kissé elhagyatott formátumát és a prémium elektromos autók jelenlegi langyos piacát tükrözi. Nem hibátlan, de jól helytáll, és nem kevés bájjal rendelkezik. Alaposabban is megvizsgáljuk majd, amikor vezetünk egyet az Egyesült Királyságban, amikor objektíven felmérhetjük a hatékonyságát és teljesítményét – és megvizsgálhatjuk a külsőleg jó rugózási kényelmét.
Időközben, ha egy nagy, rátermett, pazar cirkálót keresünk, amely könnyedén működik bármilyen környezetben, az ES90 megér egy pillantást. Ez különösen igaz annak fényében, hogy a kategória aligha bővelkedik kiugró opciókban máshol. A Volvónak természetesen az a további előnye is megvan, hogy valószínűleg nem sok mást fogunk látni az utakon. Vissza a tetejére
A kérdés az, hogy vajon erre ma is szükség van-e, és ha igen, akkor pontosan mennyi autó kell hozzá? A Land Rover 130 országban értékesít SUV-okat , és mindegyik másképp oldja meg a dolgokat – és más a rendelkezésre álló hely is. Már tudjuk, hogy a Range Rover egy nagy autó, több mint öt méter hosszú és két méter széles, még szerényebb változataiban is.
A „szerény” kifejezést könnyedén használjuk. Három karosszériaváltozat közül választhatunk, amelyek közül egyik sem kicsi. Van a normál tengelytávú, a hosszú tengelytávú és a hosszú tengelytávú hétüléses változat.
És ennél sokkal tovább is lehet menni: a standard tengelytávú autó négy felszereltségi szintet kap, a hosszú tengelytávú kettőt, a hétüléses hosszú tengelytávú pedig további kettőt. Ráadásul benzin-, dízel- és plug-in hibrid modellek közül lehet választani. És ez még azelőtt van, hogy a speciális járművek üzemeltetésére irányuló, egyedibb fejlesztések területére lépnénk. Ezáltal a Range Rover nemcsak egy csúcskategóriás SUV, hanem egy olyan is, amely luxusautó szeretne lenni .
