Megint borzasztó dolog történt a Pilisben!

A bejegyzésük szerint a kora esti órákban kaptak egy riasztást, miszerint valaki nagy bajba került Pilisszentlászló felett, az erdőben. Két egység is útnak indult a keresésére. A segélykiáltások valósak voltak, a bajbajutott személy feltehetően tud/tmód0s/tó szerek hatása alatt állt, és az erdőben tapasztalt, vélt vagy valós félelmei miatt kért segítséget – írták a közösségi oldalukon.
EZ TÖRTÉNT PONTOSAN:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az elektromos motorok akár 110 lóerőt is leadhatnak, ami nagyjából megegyezik a Hybrid R teljesítményével, de az 508 PSE belső égésű motorja mindössze 197 lóerőt produkál, szemben a 308 Hybrid R 266 lóerejével.
Ez a változtatás némi mozgásteret biztosíthat a motornak, hogy áramfejlesztőként működjön anélkül, hogy befolyásolná az első kerekekhez juttatható teljesítmény mennyiségét, de ugyanilyen valószínű, hogy arról is szól, hogy megakadályozza a túl sok hő termelődését, ami hátrányosan befolyásolná az autó hajtásrendszerének elektromos felét.

Az 508 PSE csúcsteljesítménye 355 lóerő, szemben a most összeszámolt 400 körüli értékkel, a maximális nyomaték pedig együttesen 400 Nm, már 500-as fordulatszámtól leadva.
Az előbbi oka az, hogy az autó lítium-ion akkumulátora (11,5 kWh, amely képes egy WLTP laboratóriumi teszt szerint 42 kilométeres elektromos hatótávolságot lehetővé tenni) csak annyi áramot tud leadni, hogy a motorok egyszerre legfeljebb 158 lóerőt tudjanak felvenni – és ez csak Sport módban működik. Ez némi javulás a 308 Hybrid R robusztusabb teljesítményéhez képest – amelynek hajtóakkumulátora mindössze 3 kWh kapacitású volt, nagyon gyorsan lemerült, és egy olyan autó része volt, amelynek egyértelmű hőkezelési problémái voltak –, de a teljesítmény-tömeg arány tekintetében ez az autó csak nagyjából versenyképes helyen marad a legközelebbi riválisaival szemben, nem pedig abban a kiemelkedőben, amit egyesek elvárnának tőle.
A Peugeot Sport elvégezte a rá jellemző alapos munkát a Peugeot 508 felfüggesztésén: kiszélesítette mindkét nyomtávot, újraértékelte a rugókat, a lengéscsillapítókat és a kanyarstabilizátorokat minden sarkánál, új adaptív lengéscsillapítókat és új Alcon első fékeket szerelt be, újrakalibrálta az elektromechanikus szervokormányt, valamint 20 colos könnyűfém keréktárcsákat és Michelin Pilot Sport 4S sportgumikt szerelt fel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük