A rendőrség és a mentőcsapatok közösen vezették ki az érintett személyt az erdőből, majd a mentőszolgálat további orvosi vizsgálatra szállította. Az eset szerencsére komolyabb következmények nélkül zárult, ugyanakkor ismét ráirányította a figyelmet a mentőszolgálatok gyors és összehangolt munkájának jelentőségére.
VIA blikk
Ez is érdekelhet:
Mindezek figyelembevételével a cégnek innovatívan és merészen kellett gondolkodnia ahhoz, hogy megőrizze kulcsszereplői pozícióját a valós vezetési autók piacán. És már évek óta – miközben néhány fő versenytársa folytatta a megszokott módon, elkerülve a kellemetlen meglepetéseket, vagy egyszerűen arra a következtetésre jutottak, hogy a megfizethető elektromos teljesítményű autók vagy nem lehetnek életképesek, vagy nem lehetnek túl szórakoztatóak –, a Peugeot kísérletezik, újít és mer hinni.
2015-ben, a 308 GTi bemutatásának évében a közel 500 lóerős Peugeot 308 Hybrid R prototípust olyan magas színvonalon fejlesztették, hogy az újságírók is kipróbálhatták. És bár az azóta eltelt néhány év turbulens piaci körülményei véget vetettek az autó sorozatgyártásának esélyeinek, a héten piacra dobták a tesztautót – a Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered-et –, amellyel – állításuk szerint – a teljesítménymérnöki részlegük két lábbal előrelép egy új, elektromos korszakba.
Az 508 PSE a Peugeot által valaha gyártott legerősebb sorozatgyártású közúti autó, és egyben az egyik legmerészebb műszaki megoldás. Egy négyhengeres benzinmotort kombinál egy-egy erős villanymotorral mindkét tengelyen; emellett elég nagy hajtóakkumulátorral rendelkezik ahhoz, hogy ezeket a motorokat az intenzív vezetési teljesítmény során szükséges árammal lássa el, és lehetővé tegye, hogy adótakarékos plug-in hibridként tisztán elektromos hajtás mellett is működjön. Az 508 PSE többmotoros hibrid hajtáslánca hasonló ahhoz, amelyet a néhány évvel ezelőtti kísérleti 308 használt; de az eltérő módok sokat elárulnak az elektromos motorok, akkumulátorok és belső égésű motorok használatának korlátairól a nagy teljesítményű autókban, valamint az energiatermelés robusztusságával, valamint a súly és a hő kezelésével kapcsolatos kihívásokról, amelyek minden olyan autógyártó számára fennállnak, amely megkísérli ugyanazt a váltást, amit a Peugeot most végrehajt.
A 308 Hybrid R-hez hasonlóan ez az 508 is egy elöl elhelyezett 1,6 literes, turbófeltöltős, négyhengeres benzinmotort használ elsődleges hajtásforrásként, emellett mindkét tengelyen található egy-egy elektromos hajtómotor. Az első motor a benzinmotor és egy nyolcfokozatú automata sebességváltó között helyezkedik el, míg a hátsó motor lassító áttételen keresztül hajtja a hátsó kerekeket.
