Megint változik a nyugdíj folyósítása!

Ahogy közelednek az ünnepek, úgy nő a feszültség is. A Magyar Posta már most arra figyelmeztet, hogy a december különösen zsúfolt lesz. A kézbesítési naptár az irányadó, de egyre többen érzik úgy: jobban járnak, ha átállnak a bankszámlás utalásra, amely gyorsabb és biztonságosabb.
A Magyar Államkincstár is lépett: felhívásuk szerint most kell intézni az utalási forma módosítását, különben a decemberi kifizetések végett. Aki váltani akar, intézheti elektronikusan, személyesen vagy postán – de az átfutási idő akár hetekkel is megnőhet.
EKKOR ÉRKEZIK A NYUGDÍJ DECEMBERBEN:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mivel a hajtáslánc megegyezik a Civicével, nagyon erős mindennapi fogyasztásra számíthatunk: több mint 50 mpg könnyen teljesíthető. Az új Prelude megítélése pozicionálás kérdése. A régi Prelude-ok, amelyek a kollektív emlékezetünkben élnek (akár vezettünk már egyet egyénileg, akár nem), a dühös, üvöltöző VTEC-esek. Ha ezzel a mércével méred, csalódni fogsz – még akkor is, ha megvan hozzá a megfelelő alváz. Ne feledd, hogy a kupék régen a mainstream részét képezték – egyszerűen a mindennapi ferdehátúak stílusosabb változatai –, és az új Prelude logikusabbnak tűnik. Az energiát egy 44,2 kWh-s lítium-vas-foszfát meghajtóakkumulátor biztosítja, amelynek szinte teljes egészében felhasználható kapacitása 43,7 kWh. Ez állítólag 300 km-t tesz meg, ami kedvezően viszonyul az 5-ös modell kisebb akkumulátorral szerelt Urban Range modelljéhez (ennek 40 kWh-s csomagja 300 km-t tesz meg). Az autóm töltési sebessége 100 kW, amivel mind az Inster (73 kW), mind az 5-ös (80 kW) modellét felülmúlja. Az ë-C3 papírformán mért teljesítménye is versenyképes, ha nem is kimondottan meggyőző. A promóciós anyagok szerint 10,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, vagy egy teljes másodperccel lassabban, ha a tesztautónkat kérdezzük. Mégis, nagyjából azt kapjuk, amit egy ilyen autótól és ilyen ártól elvárnánk. Ami még fontosabb, az ë-C3 vezetése a városban – ahol ezek a Citroënek jellemzően a legtöbb dolgukat intézik – eddig gyerekjáték volt, amit a 10,6 méteres fordulókör is segít.

Apró méretei belül azonban nem voltak feltűnőek. Az előző generációs, belső égésű motorral hajtott C3-hoz képest 107 mm-es magasságnövekedést némileg ellensúlyozza a padló alatti akkumulátor, de az utastér mindkét sorban tágasnak érződik, különösen az első ülések fejtere tekintetében.
310 literesével a csomagtartó talán nem a legnagyobb a szupermini kategóriában, bár úgy tűnik, kollégáim kegyeibe ütközött, akik már megpakolták kacatokkal a szemétlerakóba tett kirándulásokhoz, valamint táskákkal és kabátokkal a családi kirándulásokhoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük