A lány a bokrok alatt feküdt, mellette pedig egy palack volt. A helyszínre megérkezett Niki családja, akik hivatalosan is megerősítették, hogy valóban a három hete eltűntként keresett nőt találták meg. A fiatal nő közeli ismerőse a Borsnak azt állítja, hogy a palackban fagyálló volt. „Senki sem akarta először elhinni, hogy a lány öngy/lkos lett. Várni kellett a rendőrségre, hogy megvizsgálják a testet. Nemrég kiderült: valóban fagyállót vitt magával Niki. Az volt a palackban”.
Megismétlődött a családi tragédia! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën úgy véli, hogy a C3 Aircross vásárlóit valószínűleg inkább a kinézete fogja meggyőzni, mint a vezetési élménye, ami magyarázza a radikális áttervezést.
Az új generációs autó nagyban eltér a korábbitól. Pierre Leclercq, a formatervezésért felelős főnök elmondta, hogy a második generációs autó – az új C3-mal együtt – tiszta lappal indult, és más szemléletet hozott a szegmensbe. A Citroen rengeteg hódító eladásra számít.
A C3 Aircross gyakorlatilag a C3 megemelt változata, amely megőrizte kisebb testvérének szépségét. Ilyen például az osztott fényszóró, a szögletes orr és a megformált oldalsó panelek. A különbség a rendszámtáblák alatti extra kontrasztos műanyag.
Valójában meglehetősen merész látványt nyújt, így az úton is érezhető. Az elülső harapásvonal különösen feltűnő, főleg Montana zöld színben. A Citroën új emblémadizájnja is elegáns jelleget kölcsönöz neki. Én személy szerint jobban szeretem, mint a kisebb C3-ast. A külsőhöz hasonlóan belül is hasonló a történet, a Max felszereltségi szintű tesztautónk vagány, osztott műszerfala egy 10,25 hüvelykes érintőképernyő körül helyezkedik el.
Természetesen a C3 Aircross érték pozicionálását tekintve rengeteg olcsó műanyag található, de a Citroën jól oldotta meg a hangulatot. Vannak szép anyagok, mint például a kanapészerű szövet a műszerfalon, bár tapintásra kissé olcsónak érződik. Van hangulatvilágítás is, és inspiráló szlogenekkel tarkított címkék tarkítják az autót, mint például a „légy menő/érdezd jól magad”. Ez utóbbiak kissé közhelyesek, de egy csipetnyi vidámságot visznek az utastérbe.
Az érintőképernyő, bár állítólag új, meglehetősen utolsó generációsnak érződik, és a média hangerejének érintőképernyőn keresztüli beállítása sem praktikus. Furcsa, hogy kihagyták a hangerőszabályzó gombot, mert máshol fizikai kapcsolók és gombok vannak, többek között a fűtéshez és a szellőztetéshez, valamint a sebességkorlátozás-figyelmeztetés kikapcsolásához (ami korántsem tévedhetetlen).
A hagyományos vezetői kijelző helyett az információkat egy sávra vetítik ki közvetlenül a szélvédő alja alatt. Ez egy ügyes megoldás, amely a régi C4 Picassóra emlékeztet, és jobban működik, mint a legtöbb Peugeot-ban található i-Cockpit, mivel a kijelző elég magasan helyezkedik el ahhoz, hogy könnyen látható legyen a kicsi, szögletes kormánykerék felett.