Megjelent a radaron! Érkezik a havazás!

„A jelenlegi előrejelzések szerint Európa időjárási rendszere rendkívül instabil: a kontinens fölött szabadon áramolhatnak a szibériai fagyos légtömegek és a trópusi meleg levegő is. Ráadásul úgy tűnik, ez az állapot hosszabb ideig fennmaradhat” – tette hozzá a szakértő.
Az időjárási szélsőségek kialakulásáért a poláris örvény viselkedése felelős. Ez a légköri képződmény az északi hideg és a déli meleg levegő találkozásánál alakul ki, és az egész bolygónkat körbefogja, függőlegesen pedig a földfelszíntől egészen a sztratoszféráig nyúlik.
Az elmúlt hetekben ez a jelenség drámai módon következett be. A február végi mérések szerint a poláris örvény olyan erős volt, mint 1979 óta soha ezen a napon, majd néhány nap alatt annyira meggyengült, amire több mint négy évtizede nem volt példa.
Akkor mégis miért várható havazás tavasszal?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Lexus F-márkájú sportautó, ahogyan eddig ismertük – az a kiválóan különc, egyujjas tiszteletlenség a német sportautó-hegemóniával szemben – most végleg kifulladni látszik. Mivel az IS F és a GS F szuperszedánok már csak halvány emlékek, ennek a tesztnek az alanya – a Lexus RC F Ultimate Edition – bizonyos értelemben egy V8-as végpont.
Az elmúlt 20 évben ezek az autók egyfajta különös kísérletet jelentettek a Toyota globális luxusmárkája számára. Az alternatív út keresésében egy lelkes közönség számára soha nem hagyták magukat eltéríteni a lóerőháborúk által München, Stuttgart vagy Ingolstadt irányába. Ehelyett bebizonyították, hogy a Lexus pontosan tudja, hogyan kell hangos, lelkes és izgalmas autókat építeni: bátran, elkötelezetten – és teljesen a saját feltételei szerint.

Mi következik akkor a Fuji Speedway teljesítmény-divízió számára? Felröppentek hírek egy LFA-utód hibrid szupersportautóról, sőt, esetleg elektromos modellekről is – de mivel ezek semmiben sem hasonlítanak majd az eddig megismert V8-asokra, nem hagyhattuk, hogy az RC F eltűnjön egy teljes körű tesztelt teljesítménymérés és egy utolsó, hangos száguldás nélkül a Horiba MIRA mérföldes egyenesein. Az RC F valóban szép pályafutást tudhat maga mögött. 2014-ben mutatták be – amikor a „63” egy Mercedesben még egy igazi, több mint hatliteres AMG V8-as motort jelentett, és számos más V8-as opció is elérhető volt a teljesítményorientált modellek világában.
2019-ben jelentős frissítésen esett át: a karosszériát megerősítették és könnyítették, megjelent a Track Edition változat, és a fő attrakció – a híresen egyedi, szívó 5,0 literes V8-as – néhány lóerőt kénytelen volt feladni az európai emissziós szabályok miatt.
A 19 colos BBS kovácsolt felnik kicsit kicsinek tűnnek az autón, bár motorsportos megjelenésük megkérdőjelezhetetlen. A Lexus azonban jobban is megválogathatta volna a gumit, mint a Michelin Pilot Sport 4S-t.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük