Megjött a döntés Majka ügyében!

A rapper szerint EGYES személyek azzal vá/olják, hogy p/nzt kap Br/ssze/ből, Magyar Pétertől és az R/L-től – utóbbit elismerte, hiszen ott dolgozik. De már onnan is kirúgták! Majka kifejtette, hogy 25 éve építi saját autonómiáját, és piaci alapon tartja fenn magát. Azonban most jön a fekete leves! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az ötüléses változat hatalmas csomagteret kínál: alaphelyzetben 820 literes a raktér, ami már önmagában is bőséges, de ha lehajtjuk a hátsó üléseket, akkor ez az érték elképesztő, közel kisteherautó-szintű, 1 977 literre nő. Ez azt jelenti, hogy akár egy nagybevásárlást, sífelszerelést vagy kisebb bútordarabot is gond nélkül bepakolhatunk az autóba. A második sori ülések mögött található egy álpadló, ami lehetővé teszi, hogy teljesen sík rakodófelületet kapjunk a csomagtér ajtajától egészen az első ülések hátáig – ez nagyban megkönnyíti a pakolást és a hosszabb tárgyak szállítását is.

Ha a harmadik üléssort is megrendeljük, de használaton kívül lehajtjuk őket, akkor még mindig 649 literes csomagtér áll rendelkezésre – ez még mindig bőven elegendő a legtöbb hétköznapi célra. Ráadásul ez a hátsó üléssor az álpadló alá hajtható be, így nem zavar a mindennapi használat során, és amikor szükség van rá, egyszerűen elővehető.

A Rexton továbbra is testes, erős felépítésű jármű, mivel megtartotta a hagyományos alvázra épülő (body-on-frame) szerkezetét, ami különösen fontos azoknak, akik gyakran használnák vontatásra. Ez a konstrukció ugyanis kiemelkedő vonóerőt biztosít, és a Rexton képes akár 3,5 tonnás, fékezett utánfutókat is elvontatni – pont ugyanannyit, mint például a jóval drágább Land Rover Discovery. Emellett az alacsony fokozatú terepváltóval és az összkerékhajtással a terepes, nehéz vontatási feladatok sem jelentenek gondot – például ha egy utánfutót kell sárban vagy meredek emelkedőn elmozdítani.

A Rexton modelljei az évek során megbízható hírnevet építettek ki maguknak, leginkább a kissé robusztus, „mezőgazdaságias” (értsd: egyszerű, de tartós) technikai megoldásaiknak és mechanikus felépítésüknek köszönhetően. A legújabb változat már sokkal modernebb, sok high-tech funkciót kínál, de az alapok – a hajtáslánc, a vázszerkezet és az alkatrészek – továbbra is masszívak, megbízhatóak maradtak. A jelenlegi motor teljes egészében SsangYong saját fejlesztése, míg a nyolcfokozatú automata váltót a Hyundai szállítja – ezt a váltót egyébként a Genesis és a Kia is használja, így a tartóssága már máshol is bizonyított.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük