Az új szabályozás célja, hogy védelmet nyújtson az alacsonyabb keresetűek számára, így javítva anyagi helyzetüket és biztosítva a megélhetéshez szükséges fedezetet. Mi változik 2025-től? Az új szabályozás értelmében a végrehajtás alól mentesített összeg a mindenkori nettó minimálbér 60%-ára emelkedik. Ez azt jelenti, hogy a jövedelmekből maximum 40%-ot lehet letiltani, szemben a korábbi fix 60 000 forintos mentesített összeggel.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C3 Aircross viselkedésére a viszonylag könnyű súly hatással van kanyarokban. A kormányzásból kevés visszajelzést kapunk, ráadásul szűkebb íveknél elég nagy erővel kell tekerni a kormányt. Ugyanakkor a kormányzás viszonylag lineáris és megbízható marad, a kocsi első kerekei pedig több tapadást biztosítanak, mint amennyire a legtöbb C3 Aircross vezetőnek szüksége van a mindennapi használat során. A karosszéria sem dől túlzottan, így nem zavarja a vezetési dinamikát. Hasonló a helyzet a fékekkel is – bár a pedálérzetük nem a legjobb, a fékrendszer teljesítménye megfelelő és megbízható. Városi használatban a C3 Aircross meglepően fürge, amit nagyban segít a 10,9 méteres fordulókör, ami mindössze 30 centivel nagyobb, mint a kisebb C3 szuperminivé.
A hagyományos benzinmotoros változat csak hatfokozatú kézi váltóval érhető el, amely a Stellantis csoport sok modelljében megtalálható. Bár nem a legmodernebb a kapcsolódási lehetőségek terén, a használata egyszerű és áttekinthető.
A Hybrid 136-os modellhez hatfokozatú, kettős tengelykapcsolós automata váltót szerelnek, amely az új C4 Hybrid 136-ban is megtalálható. Azonban a C3 Aircross Hybrid 136 nem kapja meg azt a kézi váltófület a kormány mögött, amely a C4 Hybrid 136-ban elérhető, így itt csak az automata váltásra lehet hagyatkozni. A váltó a hibridben általában simán kapcsol, de ha gyorsítanánk, néha lassan reagál a lejjebb kapcsolásra. Kipróbáltuk a Hybrid 136-os és az e-C3 Aircross teljesen elektromos változatát is, és mint várható volt, a két meghajtás nagyon különböző élményt nyújt. A Hybrid 136 elektromos rásegítése a tesztút mintegy 15 százalékában volt aktív, ami elég jó arány egy vegyes úthasználat mellett. Ahogy az új C4 Hybrid 136 esetében is, itt is szeretnénk, ha a hibrid rendszer aktívabban működne, mert a háromhengeres motor néha kissé nyersen szól. A 0-100 km/h-s gyorsulás 10 másodperces ideje elsőre lassúnak tűnhet, de a gyakorlatban megfelelőnek bizonyul, és autópályán is elegendő nyomaték áll rendelkezésre a kényelmes előzésekhez.