A változtatás különösen az alacsony jövedelmű nyugdíjasokat segíti, mivel az ő jövedelmük gyakran alig haladja meg a minimálbér szintjét. Példa a változásra: Ha például 2025-ben a nettó minimálbér 177 417 forint, akkor ennek 60%-a, azaz 106 450 forint lesz mentesítve a levonás alól. Ez jelentős segítséget nyújt azoknak, akik alacsony jövedelemből kénytelenek megélni, hiszen így több pénz marad számukra, és kevesebb levonás terheli őket.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az e-C3 Aircross 111 lóereje nem fog gyors rajtot biztosítani a piros lámpánál, és bár az elektromos motor azonnali nyomatékot ad, az csak 125 Nm, ami gyorsan csökken is. Ugyanakkor a hajtás sima, és az extra súly miatt a menetkomfortot inkább javítja, jobban elnyeli az úthibákat, mint a könnyebb hibrid változat. A Citroën C3 Aircross könnyű felépítése miatt jó esélye van arra, hogy versenyképes üzemanyag-hatékonyságot érjen el. A tisztán benzines változat 136 gramm CO2 kibocsátást produkál kilométerenként, ami versenyképes adat, bár kissé magasabb a Dacia Duster 130-as 124 grammjához képest. A C3 Aircross Hybrid 136 természetesen jobb ezen a téren, 121 gramm/ km szintű kibocsátással, ami 7 grammal több, mint a Duster hibrid változatáé, de még mindig jó eredménynek számít.
Összességében a C3 Aircross különböző hajtásláncai változatos vezetési élményt kínálnak: a könnyű, mégis stabil benzinmotoros változat jól kezelhető és elég dinamikus, a hibrid verzió megfelelő kompromisszum a hatékonyság és teljesítmény között, míg az elektromos modell sima, csendes és komfortos, bár nem a leggyorsabb. Ez a sokoldalúság teszi vonzóvá ezt a modellt a városi és elővárosi közlekedésben egyaránt.
A műszerfal kialakítása megbízható és praktikus hatást kelt, azonban kissé egyszerű és visszafogott, nem igazán nyújt látványos vagy stílusos élményt. Ugyanakkor külön elismerést érdemel a klímaberendezés kezelőfelülete, amely rendkívül egyszerűen használható. Ez különösen előnyös azokkal a konkurens modellekkel szemben, amelyeknél minden beállítást érintőképernyőn keresztül kell elérni – ilyen például a Peugeot 208.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy a Toyota Yaris ne felelne meg a digitális kor követelményeinek. Már az alapfelszereltségű Icon modellben is egy kilenc colos központi érintőképernyő kapott helyet, a Design felszereltségi szint szintén ezzel rendelkezik, míg az Excel és a sportosabb GR Sport változatok már egy nagyobb, 10,5 colos kijelzőt kínálnak. A műszerfal kijelzője is különböző az egyes modellekben: az alapváltozatban hagyományos analóg műszerek találhatók, a Design modellnél ezek már részben digitálisak, az Excel és GR Sport modellek pedig teljesen digitális, 12,3 colos, testreszabható kijelzőt kapnak, amely a vezető igényeihez alakítható.
A Toyota Yaris kizárólag ötajtós változatban kapható, és városi használatra rendkívül praktikus autó. Az utastérben több tárolórekeszt és apró zsebet találunk – ilyenek például a pohártartók, az ülés háttámláján lévő zsebek vagy a hátsó kabátakasztók. Ezek lehetővé teszik a kisebb tárgyak rendszerezett elhelyezését az utazás során. Ugyanakkor a keskeny ajtózsebek kissé nehezen hozzáférhetők a fölöttük lévő karfa kialakítása miatt, ami kevésbé praktikus.
A vezetőülés állítható magasságú, így kényelmes vezetési pozíciót lehet beállítani, és az általános kilátás is jó – ez segíti a biztonságos közlekedést. A Design szinttől kezdődően már a kormánykerék tengelyirányban és magasságban is állítható, ami különösen hosszabb utak során növeli a kényelmet. Az utasoldali ülés magasságállítása csak az Excel felszereltségű modellek esetében elérhető.