Megjegyezték, hogy ha sem a címzett, sem a meghatalmazottja nem tartózkodik a címen a kézbesítés pillanatában, akkor a küldemény az ott tartózkodó helyettes átvevőnek (például férj, feleség) vagy a közvetett kézbesítőnek (például az idősotthonban lévő megbízott alkalmazott) is kézbesíthető.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahogy azt várni lehet egy ilyen kaliberű autótól, a McLaren GT elképesztően gyors. A 0–100 km/h-s sprintet alig valamivel több mint három másodperc alatt teljesíti, és végsebessége 328 km/h – ez már a szupersportautók világát idézi. Ugyanakkor nem csupán a nyers tempóról szól: a GT képes arra is, hogy könnyedén váltsa a lendületes országúti élményeket kényelmes, nyugodt autópályás utazásra. Futóműve és hangolása egy igazi túrakupé stílusában készült, így hosszabb utak során sem fárasztó vele az utazás.
Különösen figyelemre méltó, hogy ez a McLaren a márka eddigi legkifinomultabb modellje – legalábbis ez volt a cél a tervezésnél. És valóban: nagy távolságokat lehet vele megtenni anélkül, hogy a vezető vagy az utasok úgy éreznék, kimerültek egy sportos autóban eltöltött út után. Mégis, a GT nem vesztett abból a játékos és precíz vezethetőségből, amit a McLaren neve fémjelez – főleg ha kanyargós vidéki utakra tévedünk vele. Ott éled igazán – élvezetes, közvetlen, és nagyon jól irányítható. Városban sem válik kényelmetlenné: a fekvőrendőröket és kisebb kátyúkat jól kezeli, és sokszor még a feláras orremelőt sem kell használni. Az ülések fűthetők és kényelmesek, az utastér pedig kellően csendes és igényes.
Mindezek ellenére a rugózási komfort lehetne jobb is. Bár a GT puhább és finomabb, mint egy tipikus McLaren, mégsem nyújt olyan szintű kényelmet, mint amit például a Bentley Continental GT tud – főleg hosszabb távon. Ez azért is meglepő, mert még a sokkal keményebb és sportosabb 720S is tud meglepően jól reagálni az út változásaira, és több rugalmasságot kínál. Így hát csalódást keltő, hogy a GT ezen a téren nem igazán jelent előrelépést a márkán belül.
Ha viszont lendületesen vezetjük, sok minden feledteti a hiányosságokat. A vadonatúj elektro-hidraulikus kormányzás szinte tökéletes: súlyozása eltalált, reakciói gyorsak, mégis kifinomult az irányíthatóság. A váltó – egy dupla kuplungos automata – intelligensen dolgozik, de akár kézzel is válthatunk a kiváló tapintású váltófülekkel, amelyek valódi vezetési élményt kínálnak.