Megkapták a dátumot a nyugdíjasok!

Sikertelen kézbesítés esetén a kézbesítő egy értesítőt helyez el a címhely szerinti postaládában, amely tartalmazza a letéti (átvételre kijelölt, címhelyhez legközelebbi) posta megnevezését és az átvételre nyitva álló határidőt – fejtették ki. Ha 10 munkanapig a letéti postán, akkor az őrzési idő leteltét követően a posta a nyugdíjas élelmiszer-utalványát tartalmazó küldeményt a Magyar Államkincstár részére visszaküldi.

Forrás: MSN / FB / TINYH

Ez is érdekelhet:

Na, itt kezd igazán életre kelni a McLaren GT. Amint egy kanyargós mellékútra vagy egy hosszabb, lendületes országútra érkezünk, az autó vezetése rendkívül élvezetes és szinte addiktív élményt nyújt. Minden egyes váltásnál, amikor meghúzzuk a kormány mögötti váltófüleket, érezni, ahogy az autó azonnal reagál, és újabb sebességfokozatba kapcsol – ez az élmény valóban sportautós. Kár, hogy a fékrendszer nem hozza ugyanazt az érzékenységet: a pedál felső holtjátéka különösen érzéketlen, emiatt a lassítás nem mindig olyan közvetlen, mint ahogy azt az ember egy ilyen teljesítményű autótól várná.

A motor viszont egy igazi mestermű. A 4,0 literes, ikerturbós V8-as egység elképesztő, 612 lóerős teljesítményt kínál, és ez már a számok szintjén is brutális dinamizmust ígér. A McLaren GT álló helyzetből mindössze 3,2 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, és innen meg sem áll egészen 328 km/órás végsebességig. Ez a tempó már tényleg a szupersportkocsik világát idézi.

Bár a turbók némileg lassan reagálnak – vagyis érezhető némi turbólyuk, főleg alacsony fordulaton – ezt bőven kárpótolja a motor karaktere: a fokozatosan erősödő szívóhangok és a turbó feltöltők „sziszegése” igazán izgalmassá teszik a vezetést. A hangélmény összességében viszont valamivel visszafogottabb, mint amit sokan elvárnának egy ilyen teljesítményű sportautótól – de ez talán szándékos is, hiszen a GT nevéből adódóan inkább a hosszú távú, kényelmes túrautazásra optimalizálták a karakterét.

Ha bekapcsoljuk a Comfort üzemmódot, egy úgynevezett „csendes indítás” funkció is rendelkezésre áll, ami lehetővé teszi, hogy reggel, indításkor ne verjük fel az egész környéket. Hosszú, autópályás utakon a kipufogóhangot visszafogottabbra hangolták, így kevésbé fárasztó az utazás – bár még így is előfordul, hogy a V8-as motor monoton zúgása hosszabb távon kissé zavaró lehet. Összességében azonban a McLaren GT kiválóan ötvözi a sportautók teljesítményét a túraautók kényelmével, még ha nem is hibátlan.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük