Azonban hamar kiderült, hogy mindez csupán a rajongók félreértése. Nagy Ervin ugyanis saját elhatározásból döntött a radikális átalakulás mellett: szőke tincseitől megszabadulva visszatért természetes barna hajszínéhez, és friss, rövid frizurát választott. Az Instagramon megosztott képekből és videókból egyértelmű, hogy a váltás mögött semmiféle betegség nem húzódik, sokkal inkább a változtatás, a megújulás iránti vágy. Felesége, Borbély Alexandra is vidáman örökítette meg férje új külsejét, jelezve, hogy otthon bizony hatalmas sikere lett az új stílusnak.
A BIZONYÍTÉKOK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Tekintve, hogy a főárat tekintve csupán szerény teljesítményű (44 lóerő), és hogy a modellhierarchiában való feljebb lépés valószínűleg nem bizonyul megfizethetetlennek a legtöbb készpénzes vásárló számára, meglepő, hogy sokan a legegyszerűbb formájában rendelik meg ezt az új városi autót: kevesebb mint 15 ezerért, 44 lóerővel, és nem számít, hogy 19,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
A legtöbb vásárlót azonban jobban érdekli az erősebb Dacia Spring 65, amely egy óriási, 64 lóerős motorral rendelkezik, és egyetlen csapásra gyorsulást ért el az 1965-ös Hillman Minx-szel megegyező szintről egy 1992-es Renault Clio 1.2-es szintjére (13,7 másodperc).
A Dacia Spring szép és egyszerű. Csupán két modell közül lehet választani – 45 és 65 –, és két felszereltségi szinttel: Expression és Extreme.
A 26,8 kWh-s akkumulátor hivatalosan 230 kilométert tesz meg két feltöltéssel. Mielőtt gúnyolódnál, ez egy igazán használható hatótávolság a városi autósok számára. A Dacia szerint a legtöbb sofőr átlagosan 37 kilométert tesz meg naponta 37 km/h átlagsebességgel, és állításuk szerint a sofőrök ilyen körülmények között akár 290 kilométert is várhatnak egy feltöltéssel. A Spring modellt – ahogy az a költségvetésbarát elektromos járművek esetében hasznos – Kínában építik, egy eredetileg az indiai belső égésű motorral hajtott Renault Kwid számára tervezett platformra.
2021 óta kapható balkormányos piacokon, de egy középkategóriás ráncfelvarrásnak köszönhetően a Dacia jobbkormányos változatban is elérhetővé vált, miután kiszámolták, hogy a jövedelmezőségi számok összeállnak – vagy legalábbis ha csak tavasszal nem is egészen, akkor a Renault Csoport elektromos járműeladásait olyan zónába taszítják, ahol néhány jövedelmezőbb belső égésű motorral szerelt autót is el tud adni mellette.