A gyerek a melegtől és a bezártságtól felébredve felismerte a helyzet súlyosságát. Egy filmélményből merítve elővette az ablaktörő kalapácsot, és többszöri próbálkozás után betörte az egyik vészkijárat üvegét. A zajra felfigyelt a sofőr, aki épp a telephely mosdójában tartózkodott – és ekkor szembesült azzal, hogy egy gyermek maradt a buszon.
A szülők szerint a lány legalább fél órát tölthetett a tűző napon felforrósodott járműben – teljesen egyedül.
Felelősség kérdése:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A CX-30 első megjelenése 2019-re nyúlik vissza, és továbbra is a Mazda ideális méretű crossover ferdehátú modelljének tekinthető. Együtt fejlesztették a szintén 2019-ben debütáló aktuális generációs Mazda 3 ferdehátúval, és 4,4 méter hosszú, testosztályában pedig viszonylag alacsony karosszériaprofilú. Így bár egyértelműen az európai zsúfolt C-SUV szegmensbe tartozik, nehéz klasszikus modern SUV-ként definiálni. Egyértelmű vizuális könnyedség jellemzi, ami több tesztelő szerint szépen burkolja a benne rejlő teret és sokoldalúságot.
Az autó a Mazda teljes acél Skyactiv Small modellplatformjára épül, és az osztályra jellemző független első futóművel, valamint torziós híd hátsó futóművel rendelkezik. A választékban négyhengeres, keresztben beépített benzines motorok szerepelnek, amelyek vagy hatfokozatú manuális, vagy automata váltón keresztül hajtják az első tengelyt, bár a felső kategóriás 2,0 literes motorhoz elérhető egy elektronikus vezérlésű, „i-AWD” névre hallgató, részidős összkerékhajtás is.
A karosszéria oldalsó ívei a CX-30 mozgása közben uralt sebességérzetet hivatottak erősíteni. Talán ez is elég ok arra, hogy az autó gazdája havonta egyszer extra látogatást tegyen a mosóba.
Most azonban az új, alsóbb kategóriás motort vizsgáljuk meg. A CX-30 korábbi, 121 lóerős, 2,0 literes e-Skyactiv G alapmotorát felváltja a Mazda szívó 2,5 literes négyhengerese, amely 138 lóerőt ad le 5000-es fordulatszámon, és mintegy 10%-kal nagyobb csúcstömeget (176 lb ft) kínál az előd motornál, ráadásul 700 fordulattal alacsonyabb fordulatszámon.
A Mazda állítása szerint a nagyobb hengerek alacsonyabb átlagos égési hőmérsékletet és hatékonyabb égésvezérlést tesznek lehetővé. Ugyanakkor a 2,5 literes nem alkalmazza a nagyobb teljesítményű 2,0 literes e-Skyactiv X „SCCI” égésvezérlő technológiáját, viszont 24 voltos mild-hibrid támogatással és aktív hengerszabályozással rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy gazdaságos, alacsony terhelésű autópályás haladásnál gyakorlatilag 1,3 literes, kéthengeres üzemmódban működjön.