Megrázó hírre ébredt az ország: Pásztor Erzsiről van szó!

A színésznő számára nemcsak a testi fájdalom jelent komoly megpróbáltatást, hanem a lelkét is megérintette az, ahogy az emberek reagáltak. Fájdalmát fokozta, hogy nehéz mozogni, a vállát alig tudja használni. Ugyanakkor nagy megkönnyebbülés számára, hogy a korát tekintve egy komolyabb esés gyakran súlyosabb következményekkel járhatna. A segítség, amit a járókelőktől és ismeretlen emberektől kapott: két férfi segítette leülni, autósok álltak meg, idős hölgy járókerettel is odalépett hozzá – mindez mély megrendülést váltott ki belőle.
EZT MONDJÁK AZ ORVOSAI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hajtáslánc egy 1,2 literes, háromhengeres turbómotor plusz hibrid rendszer: a teljesítmény nem versenyszintű, de a gazdaságosság, a kiadások kezelhetősége terén jó kompromisszumot kínál. Autópályán az autó csendes, kulturált; városi használatban azonban, amikor gyorsításra van szükség, hallatszik, hogy dolgozik: a motor hangja is megjelenik, a hibridrendszer sem tud mindent eltakarni. Fékezéskor érzékelhető, hogy váltogat az automatikus energia-visszanyerés és a hagyományos fékrendszer: van egy „lépcső”, egy átmeneti érzés, amikor a rendszer átkapcsol – ez nem vészes, de figyelmeztet arra, hogy a rendszer minden része működés közben is észlelhető módon jelen van.

Menetkomfort terén a 5008 erős: nagy utazásokra, hosszabb távra igazán alkalmas, számos utas számára kellemes tud lenni. A kormányzás könnyű, a járása stabil, a rugózás képes jól kezelni a rosszabb útviszonyokat is – bár ne felejtsük el, hogy egy ilyen méretű autó nagyobb tömeggel jár, ami befolyásolja manőverezhetőségben, dinamikában. A motor ugyan nem sportos, de az együttműködés a hibrid rendszerrel és a hajtáslánc készenléti érzése kiemelkedően jó ahhoz képest, amit ilyen autótól elvárhat az ember.

Az üzemanyag‑fogyasztás a tesztelt példány esetében kb. 40,8 mpg (brit mpg) — ami jó eredmény annak fényében, hogy az autó nagyobb méretű, nehezebb és hétüléses konfigurációval is bír. Ez azt jelenti, hogy azok, akik sokat mennek, de nem akarják, hogy az üzemanyagköltségek elszálljanak, találhatnak benne jól használható társat.

Természetesen vannak gyengeségek is: a kijelzővel már említett takarási problémák, a kezelőfelületek bonyolultsága bizonyos helyzetekben; a külső‑belső zaj, különösen mikor nagyobb terhelés alatt gyorsítasz; illetve olyan apróbb bosszantók, mint például a hangos zárcsengő (amikor bezárod az autót), ami — ha gyakran használod — irritálóvá válhat. A dizájn néhány részlete, különösen a műszerfal és a kijelzők elhelyezése, nem biztos hogy mindenkinek ízlése szerint való: modern, futurisztikus, de nem mindenkinek szimpatikus.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük