Megrázó, ÚJ felvételek Babicsek Bernát utolsó perceiről!

A tárgyalás során a bíróság összesen öt olyan felvételt vetített le, amelyek kulcsfontosságúak Babicsek Bernát hal/lának körülményeit illetően. Az első videó egy testkamerás felvétel volt, amely 2021. december 31-én, hajnali 03:30 körül készült, amikor a járőr, aki jelenleg a vádlott, megérkezett a zenész házához. A felvételen jól látszik, ahogy a férfi fényképezőgéppel megvizsgálja az épület környékét. A szavai, melyek nem minden esetben tisztán hallatszanak, újabb kérdéseket vetnek fel a nyomozásban.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia EV6 három évvel a bemutatása után is figyelemfelkeltő megjelenésű autó, és a mostani frissítés ugyan látványra visszafogott – főként új lámpákból és lökhárítókból áll –, a felszín alatt azonban sokkal mélyrehatóbb változások történtek.
A legfontosabb újítás a Kia negyedik generációs nikkel-mangán-kobalt akkumulátorcsomagja, amely az elődjénél 8%-kal nagyobb energiasűrűségű, miközben egy kilogrammal könnyebb, és akár 84 kWh használható kapacitást biztosít. Ez az akkumulátor jelentősen megnöveli a hatótávot: a frissített modell felszereltségtől függően már akár 582 kilométert is képes megtenni egy töltéssel (korábban maximum 528 km volt). Ugyanakkor a tesztautó mégis 80 kg-mal nehezebb az előző verziónál, amit többek között az alváz és a felfüggesztés módosításai, valamint az alapfelszereltség bővítése okoznak.
A dizájn maradt a megszokott, futurisztikus és formabontó: különösen a lejtős hátsó rész és az azt körbeölelő hátsó lámpák teszik karakteressé. Ez azonban kompromisszumokat is jelent – például a hátsó negyedpanelnél keletkező holttér elég jelentős.

Az EV6 az E-GMP padlólemezre épül, amelyet a Hyundai és a Kia kifejezetten elektromos autókhoz fejlesztett ki. Az akkumulátor a padlóban kapott helyet, és az alapmodellekben egy hátsó villanymotor hajt, míg a GT-Line és GT-Line S verziók opcionálisan első motort is kapnak, így összkerékhajtás és 321 lóerős csúcsteljesítmény érhető el. A felfüggesztés minden változatban megegyezik: elöl MacPherson, hátul ötkaros független felfüggesztés dolgozik.
Kia egy szokatlan lépést is tett: megerősítette az autó karosszériáját, például a B-oszlop vastagításával – bár ezt hivatalosan nem indokolták, valószínűleg biztonsági megfontolások állnak a háttérben. Emellett új frekvenciaszelektív lengéscsillapítókat kapott a felfüggesztés, és tovább javították a hátsó villanymotor zaj- és rezgéscsillapítását.
Külsőleg a legfeltűnőbb újdonságok közé tartoznak az új, 19 és 20 colos könnyűfém felnik, az átdolgozott lökhárítók, valamint az EV9-ről és EV3-ról ismert „csillagtérkép” LED-es fényszórók, melyek között egy új fénycsík is megjelent.
A modellválaszték továbbra is egyszerű: minden EV6-ban az új 84 kWh-s akkumulátor dolgozik, és három felszereltségi szint közül lehet választani – Air, GT-Line és GT-Line S. Minden változat alapból hátsókerékhajtású, de a magasabb felszereltségi szintekhez kérhető összkerékhajtás is. 2025 elején pedig visszatér a csúcsverzió, a 577 lóerős EV6 GT is, amely a Porsche 911 Turbo vetélytársa kíván lenni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük