Mégsem Németh Kristóf és Lakatos Levente a kiesők!

A kiesés hírére sok néző azonnal felhördült: a közösségi felületeken százával érkeztek a hozzászólások, miszerint nem Kristóféknak kellett volna búcsúzniuk. Sokan úgy vélték, hogy más páros teljesítménye gyengébb volt, és igazságtalan a végeredmény. Ez a fordulat nemcsak a játékosokat, de a közönséget is meglepte, hiszen ritkán látható ekkora érzelmi hullámzás egyetlen epizódban. Már FB csoportok is alakultak, hogy kerüljenek vissza a játékba!
MUTATJUK A KIESŐKET:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az ilyen átdolgozások minden bizonnyal hozzájárultak az Austral megjelenésének javításához, amely – legalábbis az én szememben – élesebb és sportosabb esztétikával rendelkezik.
Továbbra is ugyanazt a 129 lóerős, 1,2 literes, turbófeltöltős háromhengeres motort használja, amelyhez egy 67 lóerős villanymotor és egy 1,7 kWh-s akkumulátor kapcsolódik.
A „több üzemmódú” sebességváltó megmaradt, de frissítésen esett át, hogy javítsa a reagálóképességét és kisimítsa a lapos részeket. A tengelykapcsoló nélküli automata sebességváltó állandóan be van kapcsolva, és a szinkronkapcsolók helyett körmös tengelykapcsolók vannak.
A fokozatváltás lehetővé tétele érdekében a sebességváltó üresbe kapcsolható, miközben egy kisebb villanymotor a sebességváltón belüli sebességhez igazítja a motor fordulatszámát. Az is lehetséges, hogy a motor üresbe kapcsoljon, így az hajtja a generátort.

Az Egyesült Királyságban csak a full hibrid E-Tech modellt kínálják, de más piacokon is választhatók mild hibridek .
És bár kapható a Rafale plug-in hibrid változata, nem valószínű, hogy az új Austral ugyanazt a hajtásláncot fogja használni. Az igazi fénypont azonban a Google-alapú, 12,3 hüvelykes érintőképernyős infotainment kijelző, amely intuitív, reszponzív és könnyen használható. Logikusan van konfigurálva, az ikonok nagyok, és az okostelefon-integráció az Apple CarPlay és az Android Auto segítségével zökkenőmentes.
Mivel Google-alapú, a natív navigáció a Google Térkép, ami kiváló, és azzal az előnnyel jár, hogy egyszerűen bejelentkezhetsz Google-fiókodba, és máris láthatod otthoni és munkahelyi címedet, valamint a telefonodon vagy más eszközödön végzett legutóbbi kereséseket.
A Renault továbbra is a kormány mögött található médiavezérlő kapcsolót használja, és ha megszokjuk, ez jól működik, bár egy fizikai hangerő- és tunergomb a középkonzolon üdvözlendő lett volna.
Tetszik nekünk a klímavezérlő gombjainak és kapcsolóinak sora is, amelyek a képernyő alatt helyezkednek el.
Ergonómiailag strapabíró elöl: az új ülések jó derék- és oldaltámaszt, valamint széleskörű állíthatóságot biztosítanak. A második üléssor kissé megtámasztottabbnak érződik: a térdei magasabban ülnek, mint azt várná.
A felnőtteknek nem kell aggódniuk a lábtér miatt, de a fejtér nem túl nagy, amit ebben az esetben az opcionális panorámatető sem segít.
A faceliftes modell egyik újdonsága, hogy a második üléssor előre-hátra csúsztatható, így a hátsó lábtér helyett nagyobb csomagtartót kaphatunk. Ezáltal a teljes kapacitás a standard 527 literről 657 literre növelhető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük