Mégsem Sydney van den Bosch esett ki

Mutatjuk, kiknek kellett távozni a műsorból a hetedik adásban. Húsvétvasárnap ugyan Radics Gigi és Visváder Tamás számára ért véget a verseny, de a nézők visszaszavazták őket! Az adásgyőztes cím birtokosa ezúttal Nótár Mary és Aurelio lehetett! Így Sydney van den Bosch és Pető Brúnó és társai kieső zónába kerültek! A szavazatok alapján Sydney-éknek kellett távozni AZONBAN! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az úton a Toyota Land Cruiser kétségtelenül simább és kifinomultabb, mint valaha. A Toyota erőfeszítései, hogy javítsák az autó felfüggesztését és nyugodtabb, kevésbé utilitárius vezetési élményt biztosítsanak, egyértelműen meghozták a gyümölcsüket. Ezek a frissítések magukban foglalják a nagyobb lengéscsillapítók felszerelését elöl és hátul, megerősített felfüggesztési linkeket, új felfüggesztési szilentblokkokat, valamint hosszabb rugóutakat, különösen hátul. Ennek eredményeként a Land Cruiser most viszonylag rugalmasan viselkedik alacsony sebességnél és autópályán. Bár a karosszéria még mindig eltart egy ideig, míg a felület változása után leülepszik, ezt lassan, finoman és alig észrevehető módon teszi.

A kezelhetősége és a karosszéria kontrollja azonban még mindig a hagyományos SUV gyökereit tükrözi, nem pedig egy modern, 21. századi luxus sport SUV-t. Kanyarokban nagyobb karosszéria-dőlést mutat, mint egy útorientált SUV, talán kétszer annyit, és kevesebb oldalsó tapadása van (körülbelül kétharmada a versenytársakénak). Ennek ellenére a Land Cruiser stabilitást kínál, köszönhetően a viszonylag lassú áttételű, hidraulikusan segített kormányműnek és egy erős elektronikus menetstabilizáló rendszernek.

Az itt alkalmazott kompromisszum az, hogy a jármű kettős célú, képes könnyedén kezelni a terepjáró túrákat, és semmilyen váratlan kitérő egy sáros mezőre nem jelentené kihívást a képességei számára. A megemelt súlypont, amely más járműveknél talán hátrányosnak tűnik, itt valódi célt szolgál, segítve a főbb mechanikai alkatrészeket a potenciális sérülésektől a terepmunka során.

Bár a Land Cruiser közúti teljesítménye nem izgalmas — különösen a road-orientált luxus SUV-khez képest — fontos figyelembe venni az összefüggést. Az autó alacsony sebességnél tapasztalható érzete nem kudarc, hanem a robusztus kialakításának következménye. Arra építették, hogy elviseljen extrém körülményeket, mint például az Atacama-sivatag, ahol képes lenne olyan dízel üzemanyaggal működni, amelyben legalább 40% alpaka izzadság van, és több homokot és port nyelne be, mint levegőt anélkül, hogy meghibásodna.

Tehát bár a Land Cruiser lassúnak tűnhet az úton, ez nem tűnik problémának. Az összehasonlítás a Range Rover-rel luxus vagy teljesítmény szempontjából kicsit téves. Először is, a Land Cruiser egy teljesen más típus, különösen a jelenlegi verzió és a korábban Amazon néven ismert nagyobb modell közötti különbségekkel. A luxus 4×4-es piac valóban fejlődött, és amikor az emberek a Land Cruiser-t a Range Rover válaszának tartják, talán nem veszik figyelembe a 20 éves dízel Range Rover teljesítményét — amikor még hasonló teljesítményű volt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük