Sydney bejelentette hogy te/hes! A nézők fogták a fejüket hogy rosszul szavaztak! Egy kis m/mának bent a helye – hangzott el. Mihályfi-éknek kellet volna hazamenni – tették hozzá utólag! Sokkal inkább akkor ők estek ki számomra sokan jegyezték meg! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A hibás sebességváltások, különösen alacsony sebességnél, nem igazán intuitívvá teszik a bonyolult városi közlekedést, de magasabb fokozatban kellemesen sima a váltás a negyedik, ötödik és hatodik fokozat között.
A teljesítmény bőven elegendő ezzel az új, 128 lóerős változattal, amely 0-100 km/h-t 8,7 másodperc alatt éri el. A háromhengeres, 128 lóerős motor vártnál kevesebb nyomatékkal indult, de különböző útvonalakon jól teljesített és sosem éreztem azt, hogy hiányzik belőle valami. Ezzel együtt kipróbáltuk a 108 lóerős Puretech 110-et is, és nem volt érezhető különbség a két motor között – figyelembe véve, hogy az utóbbi majdnem ezer fonttal olcsóbb, érdemes kipróbálni.
A 128 lóerős motor és más részek zajszintje is minimális volt: egy újabb kívánt hatás a Citroëntől, miközben arra törekszik, hogy a Citroënben töltött időt minél nyugodtabbá és pihentetőbbé tegye az Advanced Comfort logó alatt.
A kényelmi címke valóban ott érzi a leginkább igaznak a székeknél. Hűen az eredeti C4 Cactus pad-szerű üléseihez, ezek nagyok, szélesek és kényelmesek. A háromórás utazásunk során alig volt szükség igazítgatásra; a hátrányuk, hogy kevesebb hely van a középkonzolon a tárolásra, és az ülések túl mélyek, ami a hátsó lábtérre hatással van.
Az utastér egyszerű: van egy kis prémium érzet a műszerfalon, de alatta leginkább olcsó műanyagok találhatók. A minimalista dizájn megnyugtató és más, de határvonalon mozog, mintha túl üres lenne, mintha nem lenne elég technológia egy modern autóhoz, amit kezelhetnénk. Ennek az az oka, hogy a legtöbb funkció a kijelzőn keresztül működik…
A legjelentősebb változás a Progresszív Hidraulikus Párnák, amelyek célja az ütésektől származó energia elnyelése és eloszlatása, hogy ne legyen visszapattanás. Az igazság az, hogy ez a kijelentés túlzás – rossz, sebességkorlátozókkal teli városi környezetben még mindig bőven voltak ütődések, különösen a hátsó tengelyen. De általánosságban elmondható, hogy ez a módosított Cactus C4 mindenképpen puhább, lebegőbb érzést nyújt, mint az előző modell, kényelmes, lágy utazást biztosítva a tesztutunk túlnyomó részén, ami visszautal arra, amit a régi Citroënök, például a CX, híresek voltak.
Egy másik lebegő elem: a kormányzás. A Citroënökről nem a közvetlen, pontos kormányzásuk híres, és ez a modell sem kivétel. A C4 Cactus kormánya bizonytalan, bár kellemesen könnyű, de sok bemenetet igényel minden olyan úton, ami nem teljesen egyenes, ami nem jellemző egy Golfra, és kevésbé jellemző egy Peugeot 308-ra sem.