Mégsem távozik Curtis és Judie az Ázsia Expresszből!

A kiesés híre valósággal sokkolta a nézőket. Az Ázsia Expressz történetében ritkán látni ekkora felháborodást – a közösségi oldalakon kommentáradat zúdult a csatornára. Sokan csalódottságuknak adtak hangot, mások egyszerűen nem akarták elfogadni, hogy kedvenceik nélkül folytatódjon a műsor. Az internetet ellepték a bejegyzések, amelyekben nézők ezrei követelték, hogy Curtisék kapjanak új esélyt. Még a rivális csapatok egy része is elismerően nyilatkozott róluk, mondván: „Ők vitték a hátukon az egész évadot.”
GYŐZÖTT A NÉZŐK AKARATA! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A karbon-kerámia fékek erősek, a pedál pedig egészen jól hangolt, de a sebességváltó igazi csalódás. A Lexus a másodiktól a nyolcadik fokozatig „teljes nyomatékváltó-zárást” ígér, de ezt az érzést valahogy nem lehet megérteni. Manuális módban a váltó mintha 3000-es fordulatszám alatt ki-be csúszkálna a normál állásból (bár a tényleges hajtás nem szakad meg), csak magas fordulatszámon adva bizalmat abban, hogy minden fokozatban teljes erőbedobással működik.

Olyan érzés, mintha ezt a sebességváltót egy olyan sofőr választotta volna, aki csak D fokozatba kapcsol, hátradől, és amúgy is ritkán hagyja a motort 4000-es fordulatszám felett járni, ami sajnálatos. Az RC F Ultimate Edition vezetési élményében vannak igazán dinamikus kiemelések. A teljesítményéről már beszámoltunkkal összhangban ezek többnyire kissé szubjektív, finom részletekre vonatkozó megjegyzések. Tágabb perspektívából nézve meg kell jegyeznünk, hogy ez az autó mind az úton, mind a pályán érzi a méretét és súlyát; nem kanyarodik olyan laposan, és nem tapad olyan keményen, mint egy hasonló BMW M autó vagy a Mercedes-AMG; és nem rendelkezik a kanyarodási egyensúly és a testtartás állíthatóságának édességével sem, mint a riválisok. De mindazonáltal megtalálja a módját, hogy bevonja és szórakoztassa a vezetőt, és nyomot hagy az emlékezetben.
A motorháztető szélesen kitölti az előtted lévő sávot. Az RC F kormányáttétele nem különösebben gyors (2,9 fordulat két végállásból két végállásba), így nem adja be azt az azonnali, lapos kanyarvételt, amire számíthatnánk. De talán ennek következtében az autó harmonikusan veszi fel az irányt, ahogy minden egyes kanyarban finoman behúzza a vállát. Magabiztosan tartja is. És ahogy a csúcspontról gyorsítasz, és elkezded lazítani a kormányt, mindenképpen érezni fogod, ahogy a hátsó tengely feltöltődik és enyhén elmozdul, átcsoportosítva a teljesítményt a külső kerékre – és segítve abban, hogy az autó orra hű maradjon a kívánt nyomvonalhoz.

Talán a mérsékelt áttételezése miatt is kiemelkedő a kormányzás: kommunikatív és intuitív, jól súlyozott és tapintható. Röviden, olyan szintű elköteleződés tapasztalható itt, amely sok gyors országúti autónál magasabb, és olyan készség az elnyelésre, ami a finomsága miatt annál ritkább.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük