Megszakították az élő műsort Szabó Zsófi miatt!

A feleség már három héttel korábban elhunyt. A stúdióban azonnal reakció történt: a műsorvezetők arcán látszott, hogy nem várt fordulat következik, és röviddel a kérdés után a beszélgetést félbe kellett szakítani. Nagyon nehéz most megszólalni” — mondta kollégája, Váczi Gergő, és átvette a fonalat, visszaterelve a témát az író új könyvére.
KIAKADTAK A NÉZŐS A MÚSORVEZETŐ FELKÉSZÜLETLENSÉGE MIATT! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az alacsony üzemeltetési költségek gyakran állnak a vásárlók középpontjában egy új kisautó kiválasztásakor, és a Rio ezen a téren kiemelkedő. Már nem a legolcsóbb árú, de az üzemanyag-fogyasztása és a karbantartása sem kerül egy vagyonba.

A belépő szintű 1,2 literes benzinmotor a WLTP vegyes ciklus szerint 49,6 mpg-t fogyaszt, és 128 g/km CO2-kibocsátása van az 1-es verzióban és 130 g/km a 2-es verzióban. A 99 lóerős 1,0 literes benzinmotor valamivel jobban teljesít, 52,3 mpg-t fogyaszt a vegyes ciklusban (az automata modelleknél 50,4-re csökken). A CO2-kibocsátás 123 g/km manuális és 127 g/km automata sebességváltóval. A mild-hybrid változatok nem hozzák meg a várt javulást az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás terén. A 3-as fokozatú manuális és automata modellek állítólag 52,3 mpg fogyasztásra képesek (ugyanez, mint néhány kevésbé felszerelt, 48 voltos hibrid rendszer nélküli Rio). A manuális sebességváltó 122 g/km CO2-kibocsátást jelent, míg az automata 123 g/km.

A kínálat csúcsán lévő mild hibrid GT-Line S modellek még rosszabbul teljesítenek. A manuális és automata változatok állítólag azonos üzemanyag-fogyasztással – 51,4 mpg – rendelkeznek, és az automata ismét 1 g/km-mel több CO2-t bocsát ki, mint a manuális – 125 vs. 126. Masszív arányaival és lágy íveivel az újonc egyértelműen felnőttesebb modell, mint korábban, de meglehetősen hétköznapinak is tűnik. A karosszéria alatt a Rio ugyanazt a mintát követi, mint mainstream riválisai. Vadonatúj platformja hosszabb tengelytávval és nagyobb szilárdsággal rendelkezik, de az alváz ugyanazt a rugóstagos első felfüggesztést és torziós gerendás hátsó tengelyt tartalmazza, mint a Volkswagen Polo.
Ha beszállunk az autóba, egyértelmű, hogy a márka tervezői igyekeztek az utastérnek is a külsőhöz hasonló érett megjelenést kölcsönözni. A 2020-as frissítések néhány kisebb kárpit- és anyagváltoztatást hoztak, de semmi jelentőset. A műszerfal erősen megformált dizájnnal rendelkezik, amely az ajtókba folyik, míg az ezüsttel díszített klímaberendezések úgy néznek ki, mintha erősen az Audi kisebb modelljeiben használtak ihlették volna őket. Sajnos a látszat csal, és a műanyagok alaposabb vizsgálata kemény és törékeny felületet tár fel, amely messze elmarad a kategória legjobbjaitól.
A Rio 3-ban ennek ellenére rengeteg felszereltség található, többek között navigáció, fűthető kormánykerék és ülések, klímaberendezés és tolatókamerával. Műbőr kárpitozás is jár hozzá, de ez meglehetősen olcsónak tűnik és érződik is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük